تابناک / مهندس جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان : اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده یکی از مهمترین اهداف اینشرکت است.
کد خبر: ۸۰۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 25 November 2019
 
 
تابناک / مهندس جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان : اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده یکی از مهمترین اهداف اینشرکت است.
 

مهندس جمشید طالبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن ارائه خلاصه عملکرد اینشرکت ، خواستار همراهی مشترکین در ادامه اجرای طرح ملی قبض سبز شد  . 

وی خاطر نشان کرد : به همت و تلاش پرسنل خدوم و زحمتکش اين شركت  در6 ماهه اول سال جاری بالغ بر 345 كيلومتر خطوط شبكه فشار متوسط (20 كيلوولت ) و شبکه فشار ضعیف بصورت زمینی و کابل خود نگهدار برای مشتركین جديد و رفع ضعف برق تعدادي از مشتركين قبلي مناطق شهري و روستايي با توجه به رشد جمعيت و رشد مصرف برق احداث شد.

مهندس طالبی گفت : اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده یکی از مهمترین اهداف اینشرکت است و در این راستا در این مدت قریب به 212 کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی فرسوده و معیوب برکنار و شبکه های جدید جایگزین آنها در مناطق شهری و روستایی شد و 3330 پایه های فشار ضعیف و متوسط بتونی در اقصاء نقاط استان نصب شده است و 240 پایه چوبی و فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار شد .

این مسئول افزود : در این مدت تعداد 321 دستگاه ترانسفورماتور( کمپکت ، زمینی و هوایی ) با ظرفيت 50415 کيلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده و بيش از 83 كيلومتر شبكه معابر هوائي و زمینی جهت روشنايي معابر درسطح شهر و روستا احداث شد و براي مجموع شبكه روشنايی معابر فوق الذكر تعداد  1216  دستگاه چراغ  لاك پشتي با لامپ های گازی پربازده  نصب شده است .

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره توزیع برق گیلان اظهار داشت : در شش ماهه اول سالجاری بیش از 22000 مشترک جدید به مجموعه مشترکین شرکت افزوده شد

طالبی در پایان گفت : باتوجه به اجرای طرح ملی قبض سبز در سراسر کشور ، قبوض کاغذی برق حذف و مبلغ بهای برق مصرفی بصورت پیامک برای مشترکین ارسال می شود ، از این رو از مشترکین گرامی انتظار می رود تا با پرداخت صحیح و به موقع بهای برق مصرفی یاری رسان مجموعه شرکت توزیع برق استان گیلان در تامین برق پایدار و مطمئن باشند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار