فرماندار شمیرانات با اشاره به اینکه برخی از روستاهای شهرستان هنوز مدیریت شبکه های آب را به آب و فاضلاب روستایی تحویل نمی دهند گفت: آب مصرفی مردم متولی دارد و ما در برابر امنیت غذایی آنها مسئولیم لذا گزارش تخلف شورای روستاهایی که از این اقدام سر باز می‌زنند به دادستان ابلاغ می شود تا قوه قضائیه با متخلفان برخورد کند.
کد خبر: ۸۰۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 25 November 2019

به گزارش تابناک تهران، سیاوش شهریور روز یکشنبه در جلسهٔ امنیت غذایی شمیرانات با اشاره به اینکه برخی از شوراها مدعی هستند آبفار آب روستا را با شرایط خاص تحویل می گیرد تأکید کرد: اگر این تخلف از سمت آبفار هم صورت گرفت شوراهای اسلامی روستا مکلف به اعلام گزارش هستند.

مجمع خیران سلامت در شمال پایتخت تشکیل می شود

وی در ادامه خطاب به روسای شوراهای بخش لواسانات و رودبار قصران دستور تشکیل سازمان های مردم نهاد در حوزه بهداشت و سلامت در راستای حمایت از بیماران خاص و فقرا را داد و گفت: تأمین امینت و سلامت مردم وظیفه حاکمیتی است که با توجه به شرایط فعلی کشور دولت نیازمند کمک متمکنان مالی است.

این مقام مسئول افزود: بایستی این مجمع خیران سلامت در ماه جاری با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان، شوراهای شهر و شهرداری ها تشکیل و هیات رئیسه آن مشخص شود.

فرماندار شمیرانات اذعان داشت: قشر فقرا همواره بیشترین خدمت را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه کرده است و ما وابسته به این طبقه هستیم لذا باید تمام توانمان را برای حمایت و تسهیل شرایط معیشتی آنها به کار گیریم.

سعید جعفری، کارشناس بهداشت شمیرانات اعلام کرد: در آبان ماه ۴۲ مورد از اماکن تولید و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان تذکر گرفته و ۱۰ مورد به دادسرای جرائم بهداشتی معرفی شدند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار