طی حکمی از سوی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی معرفی شد.
کد خبر: ۸۰۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 25 November 2019

طی حکمی از سوی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی معرفی شد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، طی حکمی از سوی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و با تصویب شورای عالی مناطق آزاد تجاری، محمدولی روزبهان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی شد.

 

در حکم دکتر مرتضی بانک خطاب به مدیرعامل منطقه آزاد انزلی آمده است: آقای محمدولی روزبهان؛ به استناد ماده (۶) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی" منصوب می شوید.

 

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و موقعیت منطقه آزاد انزلی در حوزه کشورهای عضور CIS، تصریح کرده که از جنابعالی انتظار می‌رود در راستای اعتلای اهداف دولت تدبیر و امید ضمن ساماندهی امور سازمان منطقه آزاد انزلی و انجام هماهنگی‌های لازم به منظور تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و در جهت افزایش تمایل با کشورهای همسایه به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالقوه موجود، برنامه‌ریزی و مدیریت به منظور گسترش و تسهیل تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی معمول دارید.

 

مشاور رییس جمهور لزوم انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، حمایت از صنایع داخلی به منظور افزایش تولید و حمایت از کالای ایرانی و ارتقای سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی در برنامه‌های توسعه و پیشرفت منطقه را نیز مورد توجه قرار داده و بر تحقق اجرای خط آهن بندر کاسپین به ایستگاه پیربازار تا پایان سال 1399 تأکید کرد و افزود: در خصوص بهره‌برداری لازم از ظرفیت‌های توافقنامه اوراسیا، ضمن تعامل و هماهنگی با دبیرخانه شورایعالی و اعضای محترم هیات مدیره سازمان، در انجام بهینه امور، نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

 

روزبهان، ۲۶ آبان به‌عنوان عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی انزلی به مدت سه سال معرفی شده بود.

 

وی عضو هیئت علمی دانشگاه است که ریاست جهاد دانشگاهی گیلان، سازمان چای کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان را در سوابق کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار