معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران از کشف ۱۳ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق طی آبان ماه سال جاری در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۴ 27 November 2019

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید محمد قربان‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای ممنوعه و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با بکارگیری همه امکانات و ظرفیت ها در سطح استان اجرایی شد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس‌های تخصصی طی آبان ماه سال جاری موفق به کشف ۲۳ هزار و ۷۰۰ قلم انواع داروهای غیرمجاز و روان‌گردان، ۴۲۱ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز ، ۲۰ دستگاه کولر گازی قاچاق، ۵ هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک ، ۱۹ هزار و ۷۶۰ نخ سیگار قاچاق ، ۱۸۰ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۴۰هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: کشف ۶ هزار و ۶۲۵ عدد دام خاویاری، ۴ هزار و ۴۰۵ عدد دام فلسدرا، توقیف ۲۱ دستگاه موتور قایق و ۲۰ بدنه قایق از دیگر کشفیات این طرح بوده که در یک ماه گذشته در سطح استان کشف شده است.

قربان‌نژاد با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان بیش از ۱۳ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال برآورد شده، افزود: متهمان به قاچاق پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل اصلی در افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی در جامعه است، اظهار کرد: باید با حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا در توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار