سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه :
تابناک / سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه گفت: بسیج حلقه مستحکم پیوند مردم با ارکان نظام در حوزه های مختلف اجرایی، قضایی و غیره است و واژه ای است فراگیر، که هیچ نوع محدودیت جغرافیایی، سیاسی، اجتماعی و اقلیمی را پذیرا نیست.
کد خبر: ۸۰۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 27 November 2019

تابناک / سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه گفت: بسیج حلقه مستحکم پیوند مردم با ارکان نظام در حوزه های مختلف اجرایی، قضایی و غیره است و واژه ای است فراگیر، که هیچ نوع محدودیت جغرافیایی، سیاسی، اجتماعی و اقلیمی را پذیرا نیست.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه: یونس محمودی سرپرست فرمانداری در جمع اعضای ستاد بسیج شهرستان با بیان اینکه رسالت این نیروی مردمی و شجره طیبه درصیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی است اظهار داشت: ایثار و فداکاری، صداقت و پاکی، دلسوزی، عشق و علاقه به مردم و نظام و رهبری از مهمترین جلوه‌های بسیج است که از زمان تشکیل تا الان همواره به آن پایبند بوده است. با بهره گیری از تفکرات امام راحل بعنوان پایه گذار اصلی این تفکر می توان در تمام اقلیمها و جوامع اروپایی این نهاد مقدس را تشکیل داد.


وی با بیان اینکه این جلوه‌ها و شاخص‌های بسیج سبب شده تا آنها درعرصه های مختلف کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارند، اضافه کرد: مصداق بارز این کارنامه درخشان، حضور پرشور و با عشق و علاقه بسیجیان در راهپیمایی اربعین بوده که موجب عزت و اقتدار این همایش عظیم درجهان شده است.


نماینده عالی دولت در شهرستان از حضور بسیج در امدادرسانی به حادثه دیدگان در بلایا و حوادث طبیعی و غیرمترقبه کشور هم به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: نمونه عینی و اخیر حضور موفق بسیج در امدادرسانی به سیلزدگان در روزهای آغازین امسال بود که صحنه‌های زیبایی از ایثار و فدارکاری و خدمت بی منت به مردم را به نمایش گذاشتند.


این مقام مسئول با تجلیل از بنیانگذار جمهوری اسلامی در تشکیل بسیج، تصریح کرد: ما بسیجیان برخود می بالیم که پاسدار ارزشهایی هستیم که بسیج عنوان آن است. اگر این نیروی مردمی مخلص و فداکار به انقلاب و آرمان‌های آن راه‌اندازی نمی‌شد بدون تردید بسیاری از اهداف انقلاب اسلامی و موفقیت‌های آن یا محقق نمی‌شد و یا با مشکل همراه می‌شد.


سرپرست فرمانداری همچنین ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و تفکر بسیجی در بین گروه‌های مختلف مردم بویژه مدیران را از نیازهای امروز جامعه دانست و ادامه داد: داشتن خلوص نیت، صداقت و پشتکار در انجام ماموریت‌ها و خدمت به مردم از الزامات تفکر بسیجی است که مدیران بایستی به آن توجه نمایند.


محمودی با تاکید برضرورت همراهی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان برای اجرای هرچه باشکوهتر برنامه‌های هفته بسیج، از بصیرت و هوشیاری گروه‌های مختلف مردم در این مقطع حساس کشور در حفظ وحدت و انسجام ملی و همراهی آنها با نظام و مسوولان بویژه در ایجاد فضای امن و آرامش روزهای اخیر قدردانی کرد.


وی در پایان با تاکید بر لزوم وفاق و همدلی مسئولان با مردم گفت: دشمن بداند اهداف نظام در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی عملیاتی شده و در بطن جامعه ریشه دوانده است. در حال حاضر استکبار جهانی بر طبل توخالی خود در منطقه می کوبد و ملت ایران با اشراف بر این موضوع، آمادگی لازم در مواجه با دسیسه های دشمن را دارد.


گفتنی است شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست در شرق استان گیلان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار