دبیر هیات عنوان کرد:
دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان تاکید کرد که این رشته سال آینده با جهش خیلی خوبی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 30 November 2019

عبدالامیر بخشنده در خصوص وضعیت تنیس‌روی‌میز خوزستان اظهارکرد: خدا را شکر در حال حاضر تنیس‌روی‌میز خوزستان با حضور رییس جدید در راس هیات، پیشرفت خیلی خوبی نسبت به سال‌های قبل داشته است. در حال حاضر مربی تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم‌های خوزستانی مشخص شده‌اند و اردوهای مختلفی برای تیم‌های پایه برگزار شده است.

وی بیان کرد: در برنامه‌های مدنظر هیات، مسابقات مختلفی برای رده سنی پایه برگزار شد که با توجه به مبالغی که به عنوان جوایز برای نفرات برتر در نظر گرفته شده بود، این موضوع انگیزه خیلی خوبی در بین تنیسورهای استان ایجاد کرد و این مهم برای آوردن تمام ورزشکاران به صحنه بسیار تاثیرگذار بود. همچنین برای اعزام ورزشکاران به رقابت‌های کشوری، برنامه خاصی در نظر گرفتیم و فکر می‌کنم طی پنج شش ماه گذشته، هزینه زیادی در این زمینه صورت گرفت و اقدامات مهمی انجام شد.

دبیر هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: سر و سامان دادن به تنها سالن عمومی شهر در ورزشگاه تختی اهواز یکی دیگر از کارهای مهم هیات بود. در مجموع طی مدت اخیر تنیس‌روی‌میز خوزستان رشد خیلی خوبی داشته است و معتقدم سال آینده شاهد جهش خیلی خوبی در این رشته خواهیم بود. البته ضعف‌هایی وجود دارد و در تلاش هستیم تا این ضعف‌ها برطرف شوند.

وی درباره تاثیر حضور تیم‌های پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در لیگ برتر تنیس‌روی‌میز کشور بر عملکرد تنیسورهای استان، عنوان کرد: پتروشیمی بندرامام، امسال از نفرات خوزستانی بیشتری در ترکیب خود بهره می‌برد و پالایش نفت آبادان نیز با ترکیب بومی‌تر پا به لیگ برتر گذاشته است. این موضوع تاثیر بسیاری بر عملکرد و پیشرفت تنیس‌روی‌میز خوزستان و ورزشکاران استان دارد.

بخشنده با اشاره به برخی مسابقات پیش‌رو کشوری، گفت: هفته آینده نفت اهواز با ترکیب بومی در مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان شرکت خواهد کرد و در بخش دختران نیز رقابت‌های نوجوانان و جوانان کشور را در پیش داریم.

وی همچنین بیان کرد: پایان آذرماه، رقابت‌های قهرمانی جوانان منطقه ۷ کشور را در اهواز یا آبادان برگزار خواهیم کرد و بهمن‌ماه نیز در آبادان میزبان مسابقات تنیس‌روی‌میز بزرگسالان کشور و در ماهشهر میزبان رقابت‌های جوانان کشور خواهیم بود. تلاش می‌کنیم با تیم‌های قدرتمند در تمام این رویدادهای کشور حضور پیدا کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: تنیس روی میز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار