معاون مالی و اداری شهرداری اهواز در پاسخ به سوال عضو شورا، جزئیات هزینه‌کرد شهرداری برای منزل سازمانی شهردار اهواز را توضیح داد.
کد خبر: ۸۰۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 28 November 2019

عباس آبیار در نود و نهمین جلسه شورای شهر اهواز که در خصوص پاسخ شهردار به سؤالات محمدجعفر فلسفی عضو شورای شهر اهواز برگزار شد، در مورد هزینه‌کرد شهردار اهواز برای منزل سازمانی خود،‌ اظهار کرد: تامین و نگهداری اموال و ساختمان‌های شهرداری، امری انکارناپذیر و غیرقابل پیش‌بینی است. بنابراین در این راستا در ردیف‌های هزینه‌ای بودجه‌ای سالیانه شهرداری، ردیف نگهداری و تعمیرات جزئی ساختمان و تاسیسات، ردیف خرید لوازم جزیی ساختمان و ردیف بازسازی و تعمیرات اساسی ساختمان و تاسیسات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: بنابراین شهرداری نسبت به تعمیرات ضروری ساختمان این سازمان در خیابان ۱۰ کیانپارس در حدود سقف بودجه و رعایت فرآیندهای تامین اعتبار از این ردیف‌ها به مبلغ ۷۴ میلیون تومان اقدام کرد.

معاون مالی و اداری شهرداری اهواز گفت: این تعمیرات شامل خرید و نصب ایزوگام سقف به دلیل فرسودگی و آب‌دهی، تعمیر و سفیدکاری سقف اتاق خواب به علت نشت آب، خرید و نصب کاغذ دیواری اتاق خواب به علت نشت آب، جمع‌آوری کف سالن، نصب و خرید کف‌پوش به علت نشست کف و تعمیرات راه‌آب حمام بوده است. همچنین با توجه به اینکه بیش از هشت سال از زمان تعویض پرده سالن و پذیرایی گذشته و فرسوده بوده، تعویض شده است. خرید و تعویض پنجره سرویس بهداشتی و همچنین تعویض یک دست مبل به علت فرسودگی و کهنگی، از دیگر اقدامات انجام شده با این اعتبار بوده است؛ که در مجموع ۷۴ میلیون تومان هزینه شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار