رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اینکه اعلام کنید چند نفر به دلیل آنفلوآنزا فوت کرده‌اند، اررزشی ندارد. در حال حاضر نگرانی بابت بیماری آنفلوآنزا وجود ندارد و در صورتی که اتفافی رخ دهد و لازم باشد مردم بدانند، قطعا موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 28 November 2019

دکتر ایرج نظری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در خوزستان نیز مانند سایر نقاط کشور اپیدمی آنفلوآنزا رخ داده است. بیماری آنفلوآنزا عوامل مختلفی دارد. افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و جزو گروه‌های پرخطر هستند، حتی با سرماخوردگی معمولی ممکن است فوت کنند و قطعا اگر عوامل شدیدتر باشد، میزان مرگ و میر هم افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به وضعیت آنفلوآنزا در خوزستان افزود: تعداد زیادی از موارد حاد آنفلوآنزا به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در خوزستان نیز موارد فوت شده در اثر آنفلوآنزا داشتیم اما این موارد خارج از نُرم نبوده است.

نظری گفت: اینکه اعلام کنید چند نفر به دلیل آنفلوآنزا فوت کرده‌اند، اررزشی ندارد. در حال حاضر نگرانی بابت بیماری آنفلوآنزا وجود ندارد و در صورتی که اتفافی رخ دهد و لازم باشد مردم بدانند، قطعا موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بیماری ، سلامت ، آنفولانزا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار