کد خبر: ۸۰۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۰ 28 November 2019
رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه فتح استان کهکیلویه و بویراحمد  گفت: چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محور‌های عمومی و ویژه در استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فخرالدین رضایی، عصر چهارشنبه ۶ آذر در دبیرخانه استانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تبریک هفته بسیج، عنوان کرد: سازمان بسیج رسانه استان کهکیلویه و بویراحمد در نظر دارد به منظور نشان دادن نقش مهم وتاثیر گذار رسانه در آگاهی بخشی قشر‌های مختلف مردم از اخبار وواقعیت‌های های موجود در جامعه اقدام به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذراستان کند.
وی افزود: با همکاری بخشی از سازمان‌ها و ادارات استان، مقدمات لازم برای برگزاری مناسب چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کهکیلویه و بویراحمد فراهم شده است و دبیرخانه جشنواره آماده دریافت آثار اصحاب رسانه استان می‌باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه استان کهکیلویه و بویراحم در ادامه گفت: این جشنواره در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت و مقاله، عکس و موشن گراف برگزار خواهد شد.

رضایی با اشاره به محور‌های این جشنواره،   بیان کرد: در جشنواره امسال محور‌ها شامل موضوعات رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، محرومیت زدایی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی وهم چنین موضوعات آزاد اجتماعی استانی و کشوری خواهد بود.
لطفی ادامه داد: با توجه به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، بخش ویژه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

به گفته وی غنی سازی تولیدات انقلابی و ترویج فرهنگ انقلاب، فراهم آوردن فضای رقابتی سالم بین رسانه‌های استان، افزایش نقش رسانه‌های استان در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش توجه رسانه‌ها به معضلات و مشکلات بومی و خاص استان در مسائل اجتماعی، اعتلای مفاهیم ارزشی در فضای رسانه‌ای و تجلیل از آثار برتر و خبرنگاران فعال از جمله اهدافی است که در برگزاری این جشنواره دنبال می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه استان کهکیلویه و بویراحمد با بیان این که علاقه‌مندان تا ۲۰ آذرماه فرصت خواهند داشت تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر تحویل دهند، افزود: اختتامیه این جشنواره در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود و از صاحبان آثار برتر تجلیل خواهد شد.
رضایی گفت:  آثار برتر توسط  داوران جشنواره انتخاب می‌شوند و این آثار علاوه بر تجلیل در استان جهت شرکت در جشنواره کشوری به تهران ارسال خواهند شد.
به گفته رضایی علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا پایان روز ۲۰ آذر سال جاری می‌توانند آثار خود به صورت حضوری به سازمان بسیج رسانه استان تحویل داده یا به پست الکترونیکی resanekb@chmail.ir  ارسال نمایند. این مسئول افزود: آثار ارسالی می‌بایست از ابتدای آّبان ۹۷ تا پایان آبان ۹۸ در یکی از رسانه‌های مکتوب ویا مجازی استان که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی هستند، منتشرشده باشند. وی گفت: آثار می‌بایست در فرمت  ورد به همراه مشخصات صاحب اثر و نیز مستندات انتشار آن، تحویل دبیرخانه جشنواره گردد.
رضایی در پایان با اشاره به این که محدودیت ارسال آثار برای هر خبرنگار جمعاً ۱۰ اثر در تمامی محور‌ها می‌باشد، گفت: اصحاب محترم رسانه می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۱۴۳۸۸۳۲ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار