سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: برای بازی مقابل سایپا کاملا مهیا بوده و به دنبال پیروزی و کسب 3 امتیاز بازی هستیم.
کد خبر: ۸۰۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴ 28 November 2019

به گزارش تابناک تبریز، رسول خطیبی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم سایپا اظهار داشت: بازی سختی برای تیم سایپا پیش رو داریم و تمرینات منظمی را سپری کرده و مصمم هستیم برابر تیم سایپا به برتری دست یافته و 3 امتیاز این بازی حساس را کسب نماییم و از لحاظ دهنی آماده این بازی هستیم و اگر اتفاق خاصی نیافتد به کسب 3 امتیاز بازی امیدواریم.

وی گفت: تیم سایپا هفته گذشته برای تیم قعر جدولی به تساوی دست یافته بود، اما اعتقاد دارم بازی با این تیم سخت است و نباید به دلیل جایگاه این تیم سایپا را دستکم گرفت.

سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: بعد از اینکه بازی با تیم گل‌گهر تعویق افتاد یک بازی دوستانه در تبریز برگزار کردیم تا شرایط تیم را آماده نگه داریم و خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن محروم و مصدوم نداشته و تنها یکی از بازیکنانم‌ مصدومیت جزیی دارد که انشاالله به بازی فردا خواهد رسید.

وی در مورد تعطیلی لیگ گفت: همه تیم‌ها از بابت این تعطیلی متضرر می‌شوند و تنها به تیم ما شامل نمی‌شود و بعد از لغو بازی با تیم گل گهر، بر اساس بازی با سایپا بازی دوستانه‌ای را تدارک دیده و برنامه‌هایمان را برای این بازی طراحی کردیم و از این نظر مشکلی نداریم.

رسول خطیبی در مورد بسته شدن پنجره تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: این موضوع به 4 سال پیش مربوط است و آقای نصیرزاده عنوان کردند که پول شیمبا پرداخت شده و پنجره باز خواهد شد و از این لحاظ نگرانی وجود ندارد و امیدواریم در نیم فصل بتوانیم یکی دو بازیکن خوب جذب کرده و تیم را تقویت کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی به نقش تماشاگران تیمش در بازی با ذوب‌آهن اشاره کرده و گفت: ما در این بازی و در همان دقیقه یک از حریف گل خورده و عقب افتادیم، اما 2+90 دقیقه تماشاگران و هواداران تیم را حمایت کرده و توانستیم جواب محبت این عزیزان را با پیروزی داده و از تماشاگران می‌خواهم در بازی فردا نیز با حضور خود در ورزشگاه و تشویقشان تیم را حمایت کنند.

خطیبی گفت: در 3 هفته اخیر نتایج خوبی را گرفته و برابر تیم نفت مسجد‌سلیمان و پرسپولیس مساوی کرده و ذوب‌آهن را شکست دادیم و ماشین‌سازی به شخصیت تیمی قابل احترامی دست یافته و امیدواریم این روند را ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار