سرمربی گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش با توجه به برنامه‌ریزی که انجام داده می‌تواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۸۰۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ 28 November 2019

مجید جلالی سرمربی گل‌گهر سیرجان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: از اینکه فرصت شد با فولاد بازی کنیم خوشحالیم. ما در حال پیشرفتیم و می‌خواهیم این پیشرفت را در فوتبال نشان دهیم. الان می‌خواهیم هم خوب بازی کنیم و هم امتیاز بگیریم. تمرینات خوبی داشتیم و می‌خواهیم مقابل فولاد بازی خوبی ارائه دهیم.

او در ادامه درباره سال‌هایی که در فولاد سرمربی بوده گفت:‌ من سال‌های زیادی در فولاد بودم و بهترین سال‌هایی که برای مربی‌گری مطلوب است، در فولاد بودم. من در چهار سالی که در فولاد بودم از تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و سپاهان و تیم ملی امید پیشنهاد داشتم. همیشه از روزهایی که در فولاد بودم به خوبی یاد می‌کنم چون آنجا کارهای مثبتی انجام دادم.

جلالی درباره شرایط تیمش خاطرنشان کرد: گل‌گهر شرایط خوبی نداشت و سعی کردیم در ادامه کار به مشکلات تیم بپردازیم و نظم درون‌گروهی و کیفیت‌های فردی تیم را بهتر کنیم. بازی‌هایی که تا اینجای کار انجام دادیم، پیشرفت ما را نشان داده و امیدوارم بتوانیم با بازی‌هایی که در آینده انجام می‌دهیم، امتیازات لازم را برای موفقیت تیم به دست‌ آوریم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان درباره تقویت تیمش گفت: ما از لحاظ امتیازگیری مشکل داریم. این مساله می‌تواند دو دلیل داشته باشد. تیم یا در کارهای تیمی یا در سطح مهارتی مشکل دارد. ما به ترمیم کارهای تاکتیکی نیاز داریم و می‌خواهیم با یک برنامه‌ریزی درست در نیم‌فصل خلاءهای موجود را برطرف کنیم. باشگاه هم پیگیر این مسائل است و دنبال اجرایی شدن این برنامه‌هاست. روزهای خوبی را در گل‌گهر می‌توانید ببینید.

او درباره تغییر پست بهنام برازی و اینکه آیا او را در پست تخصصی‌اش قرار خواهد داد عنوان کرد:‌ فردا خواهید دید که او کجا بازی می‌کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گل گهر سیرجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار