سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه برای رییس کمیته مسابقه‌ها متاسف است گفت: وقتی با او صحبت می‌شود با اهانت جواب می‌دهد من مدیریت بازی با مهرام را درست نمی‌بینم و امیدوارم داوران، مسابقه‌ها را برای آبروی خودشان درست قضاوت کنند.
کد خبر: ۸۰۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 30 November 2019

فرزاد کوهیان پس از شکست تیمش برابر مهرام در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال کشور اظهار کرد: بازی سختی بود و به نظرم تیم ما خیلی جنگید و بازیکنانم بسیار زحمت کشیدند.

وی افزود: مهرام تیم باتجربه‌ای است و در زمین کار خود را به خوبی انجام داد. در بخش‌هایی از بازی کمی از نظر فنی تمرکز لازم را نداشتیم زیرا از طرف اداره کنندگان بازی مدیریت خوبی صورت نگرفت.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در پاسخ به این سوال که آیا منظور شما از اداره کنندگان بازی همان تیم داوری است گفت: به نظرم تیم داوری مدیریت خوبی در بازی نداشت و در چنین دیدار نزدیک و نفسگیری 25 خطا از ما گرفت. تیم داوری از مهرام 13 خطا گرفت و 25 پرتاب آزاد به این تیم داد. خیلی راحت در تمام مسائل با ما برخورد می‌کردند و اصلا برخوردهایشان با دو تیم مساوی نبود.

وی با بیان اینکه برای رییس کمیته مسابقه‌ها متاسفم عنوان کرد: وقتی با او صحبت می‌شود با اهانت جواب می‌دهد. نمی‌دانم چرا به من اهانت می‌شود در حالی که در 7 بازی گذشته به این صورت نبود. من مدیریت بازی با مهرام را درست نمی‌بینم و امیدوارم داوران به خودشان بیایند و مسابقه‌ها را برای آبروی خودشان درست قضاوت کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار