رئیس هیات هندبال بهبهان از قهرمانی دو تیم این شهرستان به عنوان نمایندگان خوزستان در مسابقات انتخابی منتخبین مناطق ۷ و ۸ نوجوانان کشور و همچنین حضور تیم بهمن بهبهان در لیگ دسته یک بانوان کشور خبر داد
کد خبر: ۸۰۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 01 December 2019

محسن آذرحزین با اشاره به موفقیت دو تیم بهبهانی به عنوان نمایندگان خوزستان در مسابقات انتخابی منتخبین مناطق ۷ و ۸ نوجوانان کشور، اظهار کرد: این رقابت‌ها از ششم آذرماه به مدت سه روز در دیلم برگزار شد که تیم قصر نشاط ایرانیان بهبهان به قهرمانی رسید و پیشتاز بهبهان در رده دوم قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که مسابقات بین تیم‌های مناطق ۷ و ۸ کشور برگزار می‌شد، سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود و فکر نمی‌کردم دو تیم خوزستانی بتوانند مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دهند. بازیکنان‌مان عملکرد بسیار خوبی داشتند و خوشبختانه توانستیم سکوهای اول و دوم را به دست آوریم. با توجه به کسب این عناوین، دو تیم بهبهانی به عنوان نمایندگان خوزستان در مسابقات هندبال نوجوانان جنوب کشور شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات هندبال بهبهان در ادامه، گفت: تیم دختران بهمن بهبهان نیز از فردا (دهم آذرماه) کار خود را در رقابت‌های لیگ یک کشور آغاز خواهد کرد. نماینده خوزستان با یک تیم کاملا بومی در این مسابقات شرکت می‌کند و امیدوارم بتوانیم مجوز حضور در لیگ برتر کشور را به دست آوریم.

وی ادامه داد: دختران این تیم، سه سالی است که کنار هم مشغول به تمرین هستند و به احتمال بسیار می‌توانیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم. امیدوارم مسئولان شهرستان و استان از جمله استاندار خوزستان کمک کنند تا تنها نماینده بانوان خوزستان در رشته هندبال بتواند با شرایط خوبی در مسابقات لیگ یک شرکت کند و جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد. تیم خوزستان مدعی است و بسیار به آن امید داریم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هندبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار