رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی درخوزستان منوط به اجازه شورای نگهبان است.
کد خبر: ۸۰۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 01 December 2019

علی حسین حسین‌زاده شب گذشته در شبکه خوزستان با اشاره به ثبت‌نام برای انتخابات نمایندگان مجلس، اظهار کرد: امروز یکشنبه(۱۰ آذرماه) ثبت‌نام کاندیدا برای نمایندگی مجلس در سراسر کشور آغاز شد و این روند تا ۱۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در خوزستان ۱۴ حوزه انتخاباتی وجود دارد، عنوان کرد: ما در فرمانداری‌ها در این ایام علاوه بر ثبت‌نام کاندیداها برای نمایندگی مجلس، کار معرفی هیئت‌های اجرایی انتخابات را خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی منوط به تصمیم شورای نگهبان است که اگر تشخیص داده شود که می‌توان انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کرد ما در خوزستان به صورت پایلوت در برخی از حوزه‌ها انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار خواهیم کرد.

حسین‌زاده عنوان کرد: داوطلبانی که به دنبال ثبت‌نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند، حتما به مدارک و نکات مورد نیاز توجه کنند و سپس به حوزه‌های انتخاباتی برای نام‌نویسی مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: ثبت‌نام برای انتخابات با حضور فرمانداران و معاون ستاد انتخابات انجام خواهد گرفت.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: فرمانداری‌های ۱۴ حوزه انتخاباتی آماده هستند و تیم‌های مورد نظر مستقر و نمایندگان فرماندار و هیات نظارت نیز بر روند ثبت نام نظارت خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار