در راستای استفاده از ظرفیت های مختلف موجود در شهر و به منظور  رونق اقتصادی، بازارچه خوداشتغالی بانوان در کوی رمضان عصر امروز با حضور استاندار خوزستان، شهردار اهواز و حاجتی عضو شورای اسلامی شهر اهواز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۰۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰ 02 December 2019

به گزارش سایت شهرداری اهواز، در راستای استفاده از ظرفیت های مختلف موجود در شهر و به منظور  رونق اقتصادی، بازارچه خوداشتغالی بانوان در کوی رمضان عصر امروز با حضور استاندار خوزستان، شهردار اهواز و حاجتی عضو شورای اسلامی شهر اهواز به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان در حاشیه این آیین گفت: به همت شهرداری اهواز، دفتر امور بانوان استانداری خوزستان و سازمان‌های مردم‌نهاد توانستیم بازارچه خود اشتغالی بانوان را افتتاح کنیم. از افرادی که در این بازارچه شاغل هستند به مدت سه ماه اجاره دریافت نخواهد شد و بیمه هم می‌شوند تا بتوانند خودکفا شوند. در بین این افراد مددجویان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار و معلولین نیز حضور دارند.

شریعتی گفت: چنین اقداماتی در مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم باید گسترش یابد و امکانات لازم در اختیار این افراد قرار بگیرد تا به خود اتکایی برسند.

وی افزود: تمهیدات لازم دیده شده و تسهیلاتی در اختیار این بانوان قرار خواهد گرفت تا برای زنان سرپرست خانوار، معلولین و اقشار محروم شرایطی فراهم شود که زندگی خود را بهتر اداره کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار