کد خبر: ۸۰۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 02 December 2019

گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ثبت‌نام از داوطلبان مجلس یازدهم همزمان با سراسر کشور در فرمانداری‌های پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل از صبح امروز یکشنبه 10 آذر  آغاز شد.

مهلت ثبت‌نام از داوطلبان ۷ روز است که تا پایان روز شنبه مورخ ۱۶ آذر ۹۸ ادامه خواهد داشت و داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها و ارائه مدارک لازم ثبت‌نام کنند.

براساس این گزارش، داوطلبان می­‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود در مهلت تعیین شده با همراه داشتن مدارک زیر به وزارت کشور، فرمانداری­‌های مراکز حوزه­‌های انتخابیه، سفارتخانه­‌ها، کنسولگری­‌ها یا نمایندگی ‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.

اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن
اصل شناسنامه عکس­دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن
یک قطعه عکس ۴*۳ جدید
اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر (حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن)
اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفاء و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی
اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت مشمولین خدمت وظیفه عمومی.

** آغاز فرآیند ثبت نام انتخابات از ساعت ۸ صبح

 فرآیند ثبت نام انتخابات در حوزه‌ی اردبیل، نیر، نمین و سرعین در فرمانداری اردبیل از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شد.

** حضور اولین داوطلب انتخابات با سکوت رسانه‌ای

اولین داوطلب ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم، حوالی ساعت ۹:۲۰ وارد فرمانداری اردبیل شد و بدون مصاحبه با رسانه‌ها راهی سالن ثبت نام شد تا در اتفاقی جالب با سکوت رسانه‌ای و حتی بدون معرفی کار خود را برای انتخابات مجلس آغاز کند.

** پیش‌بینی ۳۴۶ شعبه اخذ رأی برای اردبیل

مسعود امامی یگانه با حضور در ستاد ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم اذعان کرد: برای شهرستان اردبیل ۳۴۶ شعبه اخذ رأی با ۱۹۹ شعبه ثابت و ۴۷ شعبه سیار پیش‌بینی شده است و ۶هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان عوامل نمایندگان فرماندار، مسئولان شعب و عوامل انتظامی، نظامی و نظارتی در سطح شهرستان فعالیت خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری اردبیل گفت: با آغاز ثبت نام یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امیدواریم افرادی شایسته و در شأن مردم استان اردبیل با حضور حداکثری و پر شور مردم انتخاب شوند و زمینه رشد و پیشرفت استان فراهم گردد.

** ثبت نام پیرموذن؛ نماینده مجلس نهم، داوطلب عدم احزار صلاحیت شده انتخابات مجلس دهم/برای تصویب برجام خیلی تلاش کردم

کمال‌الدین پیرموذن، نماینده مجلس نهم مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و داوطلب عدم احراز صلاحیت شده انتخابات مجلس دهم با حضور در فرمانداری اردبیل، برای ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم اقدام کرد.

پیرموذن امروز در حالی وارد کارزار انتخاباتی مجلس یازدهم شد که شاخص‌ترین عملکردش در دوره نمایندگی مجلس نهم را فعال‌سازی معادن اردبیل عنوان کرد و برای احراز صلاحیت خود در این دوره از انتخابات ابراز امیدواری نمود.

وی با اشاره به تلاش خود برای تصویب برجام، منبع مالی تبلیغات انتخاباتی خود را برادر خویش دانست و ضمن ابراز گرایش اصلاح‌طلبانه، حضور خود در انتخابات را مستقل اعلام کرد.


کمال‌الدین پیرموذن

** استتار آقای کاندیدا!

یکی از حاشیه‌های جالب روز اول ثبت نام کاندیداها در اردبیل، حضور داوطلبی بود که برای عدم آشکارسازی چهره خود برای خبرنگاران، کاپشن بر سر، راهی سالن ثبت نام شد.

** بیوته: مجلس دهم بیشتر وکیل‌الدوله است تا وکیل مردم/حاضر به مناظره با دیگر کاندیداها هستم

احد بیوته جزو دیگر نفرات سرشناسی بود که حوالی ساعت ۱۴:۳۰ جهت ثبت نام وارد فرمانداری اردبیل شد.

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: راه اصلی پیشرفت زیرساخت و توسعه اقتصادی از طریق فرهنگ است و مقام معظم رهبری یک جمله بسیار حساس دارند در این حوزه'' فرهنگ آن چیزی است که حاضر هستم جانم را فدایش کنم."

وی افزود: با توجه به اهمیت بسیار بالای بیانیه گام دوم انقلاب جوانان باید وارد میدان مدیریتی شوند ولی متاسفانه به دلیل خودخواهی و منفعت طلبی یک عده‌ای در کشورمان جوانان دهه ۶۰ و ۷۰ از استخدام و ورود به بخش مدیریتی جا مانده‌اند.

داوطلب انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: بنده برنامه‌های جامع بسیاری در حوزه‌های مختلف بدون اعتبارات مالی دارم و از کاندیداهای استان اگر برنامه‌ای بدون صرف اعتبارات دارند حاضر به مناظره و گفتگو هستم و مهم‌ترین معضل استان را در حوزه منابع انسانی می‌دانم.


احد بیوته

** کاش مسئولان کمی قدر این مردم را بدانند/قانون برای تمامی استان‌ها یکسان است

داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما برای تمامی استان‌ها قانون‌های یکسان وضع شده است و بر طبق این قانون استان‌های زیادی پیشرفت کردند ولی استان اردبیل اینگونه پیشرفت‌ها را همانند دیگر استان‌ها تجربه نکرده که علت آن عدم حضور مدیران کارآمد و اختصاص نیروی انسانی صحیح است.

وی با اشاره به منبع تامین هزینه‌های تبلیغاتی ستاد خود در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مافیای احزاب و پیمانکاران پشتیبان بنده در انتخابات نیستند و بنده فقط به پشتوانه مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام و چند ستاد کاملاً مردمی و به شکل رایگان در اختیار بنده قرار خواهد گرفته و تاسیس خواهد شد.

بیوته تصریح کرد: این مردم بودند که انقلاب کردند و این مردم هستند که پای انقلاب و رهبری و کشور ایستاده‌اند و ای کاش مسئولان کمی قدر این مردم را بدانند؛ قطعاً بازهم مردم بصیر ایران اسلامی و غیور استان اردبیل پای صندوق‌های رای حماسه خواهند آفرید.


ستاد انتخابات اردبیل

** ثبت نام ۴ نفر از حوزه‌ی اردبیل، نیر، نمین و سرعین در اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم

اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم با حضور ۴ نفر از اقشار مختلف به کار خود پایان داد و التبه با توجه به علاقه‌ی بیشتر کاندیداها برای حضور در روزهای آخر، انتظار می‌رود در نیمه دوم مهلت ثبت نام شاهد حضور کاندیداهای سرشناس باشیم.

از دیگر نکات جالب توجه امروز، می‌توان به حضور یک کاندیدای جوان، یک نماینده اسبق و چند نماینده با استراتژی سکوت رسانه‌ای که همگی مرد بودند اشاره کرد.

** ثبت‌نام ۴ داوطلب برای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله‌سوار

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد، ثبت‌نام ۴ داوطلب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز خبر داد.

عدالت حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: تاکنون آقایان علی عبدی، ایرج بیگدلو، حبیب برومند و یاسر ملکی برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز ثبت نام کرده‌اند.


ستاد انتخابات مشگین‌شهر

** ثبت نام یک نامزد نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر

رئیس حوزه انتخابیه خلخال و کوثر از آمادگی کامل فرمانداری خلخال برای ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در اولین روز از مرحله ثبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر تنها یک نامزد تا پایان وقت امروز ثبت نام کرد.

وی افزود: امروز از شهرستان خلخال، حامد مدنی که قبلا نیز سابقه ثبت نام شورا و انتخابات مجلس را در کارنامه خود دارد با حضور در فرمانداری خلخال به طور رسمی جهت حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

** ثبت نام یک نامزد نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مشگین‌شهر

فرماندار مشگین‌شهر از ثبت نام «عزیز دانا اناری» به‌عنوان تنها داوطلب نمایندگی در اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم در حوزه‌ی مشگین شهر خبر داد.

** ثبت نام یک نامزد نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه گرمی

فرماندار شهرستان گرمی از ثبت نام یک نفر به‌عنوان تنها داوطلب نمایندگی در اولین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم در حوزه‌ی گرمی خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار