احمد همتی :
به گزارش تابناک سمنان: احمد همتی نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس، گفت: با مشارکت مردم در پروازهای فرودگاه سمنان ظرف دو سال می‌توانیم شاهد تحقق مرز هوایی این فرودگاه باشیم.
کد خبر: ۸۰۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ 04 December 2019

تصویر مرتبط

 نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات و اقدامات روستای افتر به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به اقدامات ساختاری در منطقه، بیان کرد: جاده چهار بانده فیروزکوه -افتر-سمنان می‌تواند تحول خوبی در توسعه گردشگری و زیرساخت‌های روستای افتر ایجاد کند.

وی بابیان اینکه در حال پیگیری برای رفع مشکلات این مسیر هستیم، تأکید کرد: یکی دیگر از مسائلی که در سرخه و سمنان می‌تواند تحول خوبی را ایجاد کند، طرح‌های گردشگری است که در این راستا مطالعات راه آبگرم از افتر کامل و آماده اجرا و اعتبارات در ردیف اعتباری پیش‌بینی‌شده است.

نماینده سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس در ادامه گفت: با مشارکت مردم در پروازها حداکثر ظرف دو سال می‌توان به مرز هوایی رسید و پروازهای بین‌المللی از فرودگاه سمنان آغاز شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه ۲۰۰ میلیون اعتبارات تملک دارایی برای روستای افتر تصویب‌شده است، گفت: اعتبارات منابع ملی برای این روستا ۲۵۰ میلیون تومان برآورد می‌شود که ۱۰۰ میلیون تومان آن تخصیص‌یافته و مابقی در دست پیگیری هستند.

علی‌رضا فلاحی همچنین بابیان اینکه مشکلات آسفالت روستای افتر سرخه به‌واسطه ظرفیت‌های خوب گردشگری در دست اقدام است، بیان کرد: اعتبارات قیر یارانه‌ای پس از تأمین در اختیار دهیاری روستا قرار خواهد گرفت.

بخشدار سرخه نیز در این نشست بابیان اینکه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان طی سال ۹۷ در روستای افتر هزینه شده است، گفت: کمبود آب قنوات دائمی و فصلی، مرمت آن‌ها علی‌رغم ثبت‌نام در سامانه سجاد ویژه جهاد کشاورزی هنوز پیگیری نشده است.

زهره ایمانی بابیان اینکه سد افتر در بالادست قنات‌های این روستا در کنار لایروبی می‌تواند به باغداران و کشاورزان کمک شایانی کند، ابراز داشت: جهاد کشاورزی خسارت سیل در دو سه سال گذشته را به باغداران اعطا کرده اما انتظار داریم درزمینهٔ لایروبی قنوات و استحصال آب نیز به بهره برداران کمک شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار