حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه آموزش های پیش از ازدواج مناسب نیست، در یک شب عقد می شود، گفت: علت طلاق در استان اعتیاد بود اما اکنون خیانت است، عدم آشنایی با زوجین هم جدی است، آموزش های مذهبی باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۸۰۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 04 December 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (چهارشنبه 13 آذر) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه در حوزه خانواده دستگاه های بسیاری از جمله بهزیستی، دادگستری، استانداری، همچنین تشکیل های مردم نهاد، سپاه و دیگر نهاد ها فعالیت می کنند، گفت: یک نهاد باید متولی این شود و طرح ها داده شود تا ردیف بودجه برای آن تعریف شود.

رئیس کل دادگستری فارس با اشاره به اینکه در حوزه خانواده یکی از مشکلاتی که داریم فضای مجازی است، افزود: دشمن با بیل میکانیکی مطلب درون فضای مجازی می ریزد و ما با بیل دستی این کار را انجام می دهیم، در این فضا قبح زدایی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی باید ساماندهی شود، اکنون در مرحله بحران هستیم، باید فکری برای آن اندیشید، اظهارداشت: الگوی اسلامی می خواهیم، بسیاری از افرادی که مشاوره می دهندچطور ممکن است فردی که مجرد است بتواند فرزند را تربیت کند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه آموزش های پیش از ازدواج مناسب نیست، در یک شب عقد می شود، تاکید کرد: علت طلاق در استان اعتیاد بود اما اکنون خیانت است، عدم آشنایی با زوجین هم جدی است، آموزش های مذهبی باید جدی گرفته شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار