صید یا شکار تا حد امکان باید سلامتیش تایید شود بنابراین همکاران ما نسبت به شکار پرندگان وارد عمل می‌شوند چراکه در کشور آنفلونزای پرندگان شایع شده است.
کد خبر: ۸۰۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ 04 December 2019

رییس اداره محیط زیست نور از شکار غیر مجاز یک راس کل وحشی در روز سه‌شنبه ۱۲ آذر ماه در منطقه اناریکه این شهرستان خبر داد.

عباس بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه بعد اعلام این خبر همکاران ما بلافاصله به آن منطقه عزیمت کردند اما متاسفانه شکارچی متواری شده است، اظهار کرد: اداره کل محیط زیست مازندران خط مشی‌هایی برای این شکار در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: صید یا شکار تا حد امکان باید سلامتیش تایید شود بنابراین همکاران ما نسبت به شکار پرندگان وارد عمل می‌شوند چراکه در کشور آنفلونزای پرندگان شایع شده است.
رییس اداره محیط زیست نور خاطرنشان کرد: بعد از متواری شدن شکارچی با توجه به تعیین سلامتی این حیوان شکار شده تصمیم بر این شد که شکار به تعدادی از خانواده‌های معلول تحویل داده شود.
بابایی با اشاره به اینکه کل لاشه این حیوان به ۳۰ قطعه تقسیم شده است، گفت: یک قطعه برای آزمایشات نگه داشته می‌شود و ۲۹ قطعه دیگر با هماهنگی بهزیستی به مناسبت روز معلولین در بین خانواده‌ها تقسیم شده است.
وی یادآور شد: امیدواریم که هیچ شکارچی مرتکب تخلف نشود و هیچ حیوان بی‌آزار و بی‌گناهی شکار نشود، سعی ما بر این است حیوانات شکار شده را در اختیار خانواده‌های بهزیستی قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار