رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه مردم حق دارند درباره آنفلوآنزا اطلاعات لازم را داشته باشند، گفت: بسیاری از بحث‌هایی که درباره آنفلوآنزا مطرح می‌شود، علمی، کاربردی و صحیح نیستند.
کد خبر: ۸۰۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶ 08 December 2019

دکتر ایرج نظری اظهار کرد: این روزها مشکل ما در جامعه، ترس از آنفلوآنزا است که برای مردم نگرانی ایجاد کرده و در بسیاری از رسانه‌ها و بین مردم در این زمینه صحبت می‌شود.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: مردم حق دارند در این زمینه اطلاعات لازم را داشته باشند و از سیستم بهداشت و درمان می‌خواهم در این زمینه به زودی نشستی برگزار کنند تا حداقل مردم از نگرانی خارج شوند زیرا بسیاری از بحث‌هایی که درباره آنفلوآنزا مطرح می‌شود، علمی، کاربردی و صحیح نیستند.

نظری ادامه داد: باید اطلاعات درستی به مردم منتقل شود تا شیوه‌های جلوگیری و پیشگیری از بیماری‌های منتقله را بهتر در سطح جامعه رواج دهیم.

وی که در همایش پیشگیری از ایدز در این دانشگاه سخن می‌گفت، بیان کرد: در چند سال اخیر مقوله سلامت از سیستم بهداشت و درمان خارج شده و به یک موضوع اجتماعی تبدیل شده است و باید این روند ادامه یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: کسانی که خدماتی ارائه می‌دهند باید پیوست سلامت را به نحو احسن انجام دهند تا شیوه زندگی با محور سلامت بهتر انجام شود و کیفیت زندگی ارتقا یابد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آنفولانزا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار