رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان خوزستان ؛
هیات های بازرسی کار خود را در خصوص داوطلبین احتمالی و نقاط ضعف و قوت از شهریورماه آغاز کردند و تاکنون تخلفاتی که رخ داده را به صورت گزارش در اختیار استاندار قرار دادیم که منجر به تذکراتی به اشخاص و افرادی که در حوزه های اداری فعالیت داشتند، شده است.
کد خبر: ۸۰۳۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶ 06 December 2019

شهاب رزمی رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان خوزستان در حاشیه بازدید از روند ثبت نام کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه روند ثبت نام کاندیداها در همه حوزه ها به خوبی در حال انجام است و بررسی ها نشان می دهد با توجه به فضا، تجهیزات و نیروی انسانی کافی فرآیند ثبت نام داوطلبین نسبت به دوره های گذشته در زمان کمتری انجام شده است.

رزمی موضوع بازرسی و نظارت را امری عادی و مداوم دانست و افزود: فرآیند بازرسی و نظارت همه ساله صورت می گیرد و از زمان اعلام بیانیه های ستاد انتخابات کشور این بازرسی ها به صورت محسوس و غیر محسوس انجام شده است و پس از دریافت گزارشات از شهرستان ها بیشتر و مداوتر ادامه پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اداره کل بازرسی و هئیت بازرسی انتخابات استان گزارش هایی از نکات ضعف و قوت این فرآیند را از سطح شهرستان ها به صورت مستقل جمع آورری می کند و در اختیار استاندار قرار می دهد.

رئیس هیات بازرسی استان خوزستان تصریح کرد: پس از ابلاغیه وزیر کشور به رئیس هیات بازرسی انتخابات، پس از ۲۰ روز بعد هئیت بازرسی استان خوزستان با ۴ نفر عضو اصلی و هئیت بازرسی شهرستان ها با ۳ عضو اصلی و ۲ نفر دبیرخانه تشکیل شده است.

مدیر کل بازرسی استانداری خوزستان زمان تشکیل هیات بازرسی استان را شهریورماه اعلام کرد و گفت: هیات های بازرسی کار خود را در خصوص داوطلبین احتمالی و نقاط ضعف و قوت از شهریورماه آغاز کردند و تاکنون تخلفاتی که رخ داده را به صورت گزارش در اختیار استاندار قرار دادیم که منجر به تذکراتی به اشخاص و افرادی که در حوزه های اداری فعالیت داشتند، شده است.

رئیس هیات بازرسی استان خوزستان تاکید کرد: مردم می توانند جهت ارسال گزارش مبنی بر تخلف کاندیداها در زمان انتخابات با شماره تلفن ۳۳۳۵۳۸۸ کمیته بازرسی و حقوقی ستاد انتخابات استان تماس بگیرند که در اسرع وقت توسط بازرسان پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار