یک داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس:
یک داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: خوزستان نیاز به وحدت دارد و نیاز داریم که افرادی از بدنه مردم به مجلس ورود و مشکلات را حل کنند.
کد خبر: ۸۰۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ 07 December 2019

کاظم سواری که روز، جمعه برای ثبت‌نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: اولین هدف بنده از حضور در انتخابات این است که به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگویم و دیگر هدفم نیز تقویت نظام است و این احساس را در خود دیدم که توان ورود به عرصه انتخابات را دارم.

وی افزود: واقعا در شهر اهواز و شهرستان باوی، کارون و حمیدیه مشکلات عدیده‌ای داریم. در حال حاضر امکانات خوبی داریم و از منابع خوبی بهره می‌بریم و باید از مجرای قانونی و با ارتباط با مسئولانی که می‌توانند مشکلات را حل کنند، به حل مسائل و مشکلات ورود کنیم.

 این عضو سابق شورای شهر اهواز گفت: من یک دوره در شورای شهر اهواز بودم و احساس کردم که توانستم کارهایی را انجام دهم و اکنون نیز احساس کردم در یک سطح بالاتر یعنی مجلس هم می‌توانم کارهایی را پیگیری کنم. با توجه به این که من در مناطق حاشیه و محروم زندگی کرده ام، این توانایی را در خود می‌بینم تا یک مدافع برای مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه باشم.

وی بیان کرد: متاسفانه در دوره دهم، مجلس نتوانست مدافع خوبی برای مردم باشد و هم راستای دولت بود و این یک مشکل در مجلس بود. مجلس باید مدافع حقوق مردم باشد، نه این که مدافع حقوق دولت. البته شاید در جایی باید از دولت هم حمایت کند؛ اما در جایی که باز هم این حمایت به نفع مردم باشد.

سواری درباره جریان سیاسی‌اش نیز توضیح داد: جریان من ولایی و اصول‌گرا است و افتخار می‌کنم که در این جریان هستم. اما باید بدانیم که جریان اصول‌گرایی نیز جریانی است که از ولی فقیه خط بگیرد و این ملاک است، نه این که وارد احزاب شویم و مردم و ولی فقیه را فراموش کنیم و این را قبول ندارم.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که در اهواز داریم، میزان ارزش افزوده ای است که از نفت می گیریم و متاسفانه کمتر از حق ما است و باید از طریق مجرای قانونی پیگیری شود. نمایندگان ما نتوانسته اند، میزان و درصدی که برای نفت در مناطق نفت خیز مشخص شده است را تا الان محقق کنند که این نیز قابل پیگیری است.

این داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس با اشاره به حضور خوزستانی ها در برخی وزارتخانه ها، عنوان کرد: باید از افرادی مانند آقایان محسن رضایی، سردار رشید و شمخانی کمک بگیریم؛ ما در تمام وزارت خانه ها ظرفیت های بسیار خوبی داریم و باید از وجود آن ها بهره مند شویم، نه این که تنها ژست یک نماینده را بگیریم و در پایان دوره نمایندگی نیز دست خالی برویم. نمایندگان باید بتوانند حلقه وصل خوبی بین مسوولان بلند پایه کشور و استان، خبرگان رهبری و ... باشند. خوزستان نیاز به وحدت دارد و نیاز داریم که افرادی از بدنه مردم به مجلس ورود و مشکلات را حل کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار