۴۰ هزار کارت سوخت خودرو در شیراز توزیع شد.
کد خبر: ۸۰۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ 07 December 2019

 رئیس اداره پست شیراز در بازدید از دفاتر پستی شیراز گفت: این تعداد کارت سوخت خودرو در منازل، واحد‌های تجاری و دفاتر پستی به مالکان خودرو‌ها تحویل داده شده است.
ساسان سالاری افزود: همزمان با اصلاح قیمت بنزین و سهمیه بندی آن تاکنون کارکنان پست شیراز روزانه به صورت فوق العاده و برای سهولت شهروندان تا ساعت ۱۸ کارت‌های سوخت صادر شده را به شهروندان تحویل می‌دهند.
وی اظهار داشت: مالکان خودرو‌هایی که تاکنون اقدام به گرفتن کارت سوخت نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ ثبت نام کنند.
رئیس اداره پست شیراز اضافه کرد: مدارک لازم برای ثبت نام و گرفتن کارت سوخت، کارت ملی صاحب وسیله نقلیه، کارت خودرو و برگ سبز خودرو است و حضور مالک نیز ضروری است.
سالاری با بیان اینکه بعد از ثبت نام و صدور کارت سوخت نامه رسانان اداره پست شیراز آن را در اسرع وقت به آدرس اعلامی از سوی متقاضیان تحویل خواهند داد، تاکید کرد: متقاضیان در نوشتن آدرس و کدپستی دقت لازم را داشته باشند.
وی ادامه داد: هم چنین کسانی که چند ماه قبل برای گرفتن کارت سوخت ثبت نام کرده اند و هنوز دریافت نکرده اند برای اخذ کارت خود به ادارات پست استان مراجعه کنند.
رئیس اداره پست شیراز خاطر نشان کرد: تعدادی از کارت‌های سوخت به دلیل نقص آدرس، نداشتن کد پستی، انتقال خودرو به غیر و جابه جایی محل سکونت صاحبان خودرو‌ها در باجه معطله اداره پست شیراز وجود دارد و نامه رسانان موفق به تحویل دادن آن نشدند.

برچسب ها: توزیع ، کارت سوخت ، خودرو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار