رییس سازمان مدیریت بحران کشور؛
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بارندگی های اخیر تا کنون مشکلی در کشور ایجاد نکرده است و اگر پیش بینی های هواشناسی درست باشند در ماه‌های آینده هم مشکلی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۰۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲ 07 December 2019

اسماعیل نجار، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور شامگاه شنبه با استقبال کیامرث حاجی زاده، معاون استاندار و مدیر کل مدیریت بحران استان و دیگر مسئولان استان وارد اهواز شد.

به گزارش"تابناک" وی به منظور بررسی روند بازسازی مناطق سیل زده، وضعیت احداث سیل بندها و همچنین تحویل 18خودرو شستشوی معابر و مقره شو و همچنین بهره برداری از مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان به خوزستان سفر کرده است.

اسماعیل نجار در بدو ورود به اهواز اظهار داشت:بر اساس پیش‌بینی‌ هواشناسی کل کشور برای شرایط جوی در طول پاییز میزان بارش‌ها بالاتر از نرمال است که همین وضعیت در کشور اتفاق افتاد و تاکنون مشکلات خاصی در این دوره ایجاد نشده است.

وی افزود: میزان بارش‌ها در پاییز پایین‌تر از نرمال پیش‌بینی شده است بنابراین اگر پیش بینی هواشناسی کاملا درست باشد امیدوارم بارندگی خوبی داشته باشیم و هم مشکل خاصی نداشته باشیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به هدف از سفر به خوزستان بیان کرد: در این سفر روند اقدامات صورت گرفته در بازسازی مناطق سیل زده استان خوزستان را دنبال میکنیم و اگر همچنان مشکلی وجود داشته باشد تلاش می کنیم رفع شود.

وی با بیان این که برای احداث سیل بندها در خوزستان اعتبار مورد نیاز در اختیار وزارت نیرو قرار گرفته است توضیح داد: یکی دیگر از برنامه های ما پیشرفت میزان ساخت و ساز در حوزه سیل‌بندها است.

اسماعیل نجار، معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور شامگاه شنبه به منظور بررسی روند بازسازی مناطق سیل زده، وضعیت احداث سیل بندها و همچنین تحویل ۱۸خودرو شستشوی معابر و بهره برداری از مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان به خوزستان سفر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار