سه قطب مهم انتخابات آتی؛
در شرایط فعلی اتحاد همه گروه های سیاسی ،احترام به نظر و رای مردم از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن توجه جدی شود تا شاهد حضور باشکوه مرد در انتخابات پیش رو باشیم .
کد خبر: ۸۰۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ 08 December 2019

تابناک ایلام مجتبی کاور::در حالی شاهد اتمام ثبت نام کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوای اسلامی هستیم که بسیاری از چهره های سیاسی مطرح  و غیر مطرح در حوزهای مختلف انتخابیه کشور ثبت نام کرده اند .

اما آنچه که در روز ها وماه های آینده در جامعه ما بسیار حائز اهمیت است روند تائید صلاحیت افراد است که باید مسئولان برگزاری انتخابات باتوجه به مشکلات عمیق جامعه  در حوزه های اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و بین الملل مورد توجه قرار دهند.

مشارکت بالای افراد داوطلب بخصوص چهره های مطرح سیاسی نشانگر گرم شدن تنور انتخابات است و این گرمی زمانی با مشارکت بالای مردم مواجه خواهد شد که هئیت های اجرایی ونظارت با توجه به شرایط وموقعیت داخلی وخارجی، سلایق سیاسی وحزبی را  برای تعیین صلاحیت هاکم رنگ کنند تا شاهد حضور ومشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای باشیم.

امروزه مشکلات اقتصادی ، بیکاری واز طرفی فشار ناشی از تحریم ها باعث شده که جامعه ما به اشکال مختلف دچار مشکل شود و این مشکلات ،زندگی روز مره تک تک شهروندان  را تحت تاثیر خود قرار داده است  به طوری که می توان به این نتیجه رسید که ریشه اعتراض های سالهای اخیر بخصوص ماه جاری بیانگر انباشت مشکلات  یاد شده بالا است .

 بسیاری از افکار عمومی بر این باورند که اگر نمایندگان به عنوان منتخب مردم در مجلس به وظایف خود عمل ودولت ها را ملزم به اجرای قوانین می کردند شاهد رکود ، بیکاری ، و مشکلات دیگر اجتماعی در سطح جامعه نبودیم وامروز خلع اجرای برخی  قوانین وعدم توجه به قانون اساسی ، سبب شده که برخی افراد دارای منصب سیاسی وغیر سیاسی که به واسطه اعتماد مردم به آنها به جایگاهی رسیده اند شاهد اختلاس وآقازاده پروری توسط آنها هستیم که مطلبد مسئولان سه قوه با تبعیت از فرمایشات رهبری و قانون ، ثبات وآرمش را در حوزه های مختلف به جامعه برگردانند.

 بدون شک دشمنان ما با اجرای برنامه ها وسناریو های مختلف در تلاش هستند تا مشارکت مردم را در انتخابات آتی کم رنگ جلوه دهند واین امر زمانی با شکست مواجه خواهد شد که سه قطب مهم انتخابات  ، ثبت نام داوطلبین ، تعیین صلاحیت ها ، و مشارکت مردم مد نظر قرار بگیرد ،چرا که در دوره های گذشته بسیاری از افراد صاحب نام که دارای پایگاه اجتماعی  وسیاسی بودند، بنا به دلایل مختلف توسط هئیت های اجرایی و نظارت رد صلاحت شدند ،در شرایط فعلی اتحاد همه گروه های سیاسی ،احترام به نظر و رای مردم از موضوعات بسیار مهمی است که باید توجه جدی شود تا شاهد حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش رو باشیم .

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار