جلیل جلیلیان در گفتگو با تابناک:
رییس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: یکی از برنامه‌های این اداره توانمند سازی معلولان در زمینه‌های مختلف از جمله مسکن، اشتغال، معیشت و تحصیل است.
کد خبر: ۸۰۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 09 December 2019

جلیل جلیلیان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: توانمند سازی معلولان یکی از اولویت‌های مهم اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب است و تمام تلاش این اداره ارتقا مشارکت افراد دارای معلولیت جهت دستیایی به توسعه فراگیر عادلانه و پایدار است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روز جهانی افراد دارای معلولیت بیان داشت: در این روز اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب با توجه به فرهنگ توجه به معلولان و برابر شمردن حق آن‌ها با دیگر افراد جامعه با مراجعه به منزل افراد دارای معلولیت ضمن شنیدن درخواست‌های آن‌ها از همت و اراده آنان قدردانی کرد و با اهدای جوایزی نیز از آن‌ها تجلیل شد.

جلیل جلیلیان در ادامه اشاره کرد: معلولیت محدودیت ایجاد نمی‌کند و باید در جهت رفع تبعیض‌ها و برابرسازی فرصت‌ها گام برداشت. حقوق افراد دارای معلولیت همواره مورد احترام تمام اقشار جامعه بوده و هدف اصلی این اداره توانمند سازی معلولان به جهت دستیابی به فرصت‌های علمی، شغلی و معیشتی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار