سرمربی جدید تیم فوتسال ملی‌حفاری:
سرمربی جدید تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که برای شش بازی باقی‌مانده تا پایان لیگ برتر برنامه داریم، گفت: کار سخت است ولی به اتفاقات خوب امیدواریم.
کد خبر: ۸۰۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 11 December 2019

کیاوش علاسوند در خصوص بازگشت به این تیم، اظهارکرد: خوشحالم که بازهم در کنار تیم خودم و مجموعه‌ای هستم که سال‌ها کنار آن بوده‌ام. امیدوارم بتوانم برای این مجموعه و پیشبرد اهداف باشگاه تاثیرگذار باشم.

وی ادامه داد: اهدافی برای سر و سامان دادن به وضعیت تیم دارم، اما زمان می‌برد تا این اهداف در تیم حاکم شود. در تلاش هستیم در دیدارهای پیش‌رو امتیاز بگیریم و از حیثیت و نام باشگاه ملی‌حفاری دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری درباره دیدار تیمش در هفته بیستم لیگ برتر برابر مس سونگون نیز عنوان کرد:‌ دیدار با مس، مطمئنا از بازهای بزرگ ما است. حفاری همیشه از بازی‌های بزرگ استقبال کرده و کیفیت خوبی داشته است. امیدوارم با استراتژی که برای این مسابقه در نظر خواهیم گرفت، بتوانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا ملی‌حفاری در دیدارهای آینده بهترین کیفیت خود در ساختار حمله و دفاع را ارائه دهد. کار سخت است ولی به اتفاقات خوب امیدواریم.

علاسوند با قدردانی از یعقوب مراقی، سرمربی سابق تیم ملی‌حفاری نیز گفت:‌ شش بازی تا پایان لیگ داریم که برای تمام دیدارها هدف‌گذاری‌ کرده‌ایم. امیدوارم هواداران نیز حمایت کنند تا تیم را به روزهای خوب برگردانیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار