لیگ برتر فوتبال ایران؛
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر امروز به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۸۰۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 10 December 2019

به گزارش تابناک سمنان: در چارچوب دومین روز از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس و گل گهر سه شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

لیگ برتر فوتبال ایران

شاهین شهرداری بوشهر- صنعت نفت آبادان/ سه شنبه ساعت ۱۶:۳۰

تیم فوتبال شاهین بوشهر در هفته گذشته توانست یک تساوی باارزش در خارج از خانه برابر تیم تراکتور بدست آورد و با ۵ امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.  

این تیم بوشهری قصد دارد با حمایت هواداران خود در دربی جنوب به برتری دست یابد تا جایگاه خود را یک پله در جدول رده بندی ارتقا بدهد، اما کار سختی برابر برزیل ایران پیش رو دارد.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

در آن طرف، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هفته گذشته برابر تیم پیکان به برتری دست یافت و با ۲۲ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.  

به نظر نمی‌رسد که تیم صنعت نفت آبادان کار سختی برابر تیم قعر جدولی شاهین بوشهر داشته باشد، اما این تیم نباید حریف خود را دستکم بگیرد و باید با تمام قوا به مصاف این تیم بوشهری برود.  

 سیدمهدی سیدعلی به همراه امیر محمد داوددزاده، محسن بابایی، محمدحسین ترابیان و ایمان کهیش قضاوت این بازی را برعهده دارند.  حامد صفایی داور چهارم و بهرام مهرپیما ناظر این بازی هستند.  

نفت مسجد سلیمان- سایپا/ سه شنبه ساعت  ۳۵ :۱۶

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان  هفته گذشته برابر تیم گل گهر سیرجان با تساوی بدون گل متوقف شد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت. این تیم جنوبی قصد دارد از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری برابر تیم سایپا رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد.  

در آن طرف، نارنجی پوشان سایپا با هدایت ابراهیم صادقی وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارند و با ۱۱ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارند. آن‌ها قصد دارند ناکامی‌های خود را در این بازی جبران کنند، اما کار سختی پیش رو دارند.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

 رضا عادل به همراه  سعید علی نژادیان، دانیال باشنده، علی ابراهیمی و علی بای تیم داوری این بازی را تشکیل می‌دهند و حسین مرادی داور چهارم و حسن کامرانی فر ناظر این بازی هستند.  

پرسپولیس- گل گهر سیرجان/ سه شنبه ساعت ۳۰ : ۱۷

سرخپوشان پایتخت هفته گذشته با پیروزی پرگل برابر تیم ذوب آهن با ۲۲ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند و آن‌ها قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود از سد حریف سیرجانی خود بگذرند تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی بمانند.  

به هر حال کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس بعد از مدت‌ها ترکیب ایده آل خود را پیدا کرد و بازیکنان این تیم توانستند به خوبی تاکنیک مدنظر سرمربی را اجرا کنند و یک پیروزی ارزشمند در اصفهان بدست آورند.  

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس در بازی با ذوب آهن گلزنی کرد و این بازیکن قصد دارد تعداد گل هایش را در بازی با گل گهر سیرجان افزایش بدهد تا از هجمه و فشار‌های وارد شده رهایی یابد.  

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان هفته گذشته با تساوی بدون گل برابر تیم نفت مسجد سلیمان متوقف شد و با ۶ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. تیم گل گهر قصد دارد دست به کار بزرگی بزند و با امتیاز تهران را ترک کند، اما کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارد.  

آبی پوشان پایتخت در اندیشه تثبیت صدرنشینی/ دربی تبریز تحت تاثیر جدایی دنیزلی

به نظر نمی‌رسد که سرخپوشان پایتخت کار سختی برابر حریف سیرجانی خود داشته باشند، اما در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد و شاگردان کالدرون نباید حریف خود را دستکم بگیرند.

 

 اشکان خورشیدی به همراه حسن ظهیری، سعید قاسمی، سیدوحید کاظمی و سیدعلی اصغر مومنی قضاوت این بازی را برعهده دارند. جواد مداح داور چهارم و محمدجواد تقی پور ناظر این بازی هستند.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار