شهردار اردبیل گفت: همانطور که در سال‌های گذشته نیز اثبات شده است شهرداری اردبیل پایگاه سیاسی تبلیغاتی نیست و هیچ فعالیت مداخله‌گرانه‌ای در انتخابات انجام نداده و نخواهد داد و ثابت قدم در مسیر خدمت رسانی به مردم خواهد بود.
کد خبر: ۸۰۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰ 10 December 2019
مدیران شهرداری اردبیل از فعالیت‌های انتخاباتی پرهیز کنند

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه شورای معاونین شهرداری اردبیل اظهار داشت: همانطور که در سال‌های گذشته نیز اثبات شده است شهرداری اردبیل پایگاه سیاسی تبلیغاتی نیست و هیچ فعالیت مداخله‌گرانه‌ای در  انتخابات انجام نداده و نخواهد داد و ثابت قدم در مسیر خدمت رسانی به مردم خواهد بود.
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرداری اردبیل به هیچ عنوان پایگاه سیاسی نیست و همزمان با آغاز انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی مدیران و معاونان این نهاد بایستی همواره در مسیر خدمت قدم برداشته و از جانبداری و طرفداری از کاندیدایی خاص پرهیز کنند.
 
لطف‌اللهیان با بیان اینکه خدمت به مردم خط قرمز مجموعه مدیریت شهری است، گفت: در عین حال که وظیفه خود می‌دانیم در ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت مردمی نقش داشته باشیم اما قطعا تلاش می‌کنیم بدون جانبداری از فرد خاصی به وظیفه ذاتی خود که همان ارایه خدمات و توسعه و عمران شهری است، اقدام کنیم.
 
شهردار اردبیل ادامه داد: چنان‌چه مدیری از مجموعه مدیریت شهری خود، تمایل دارد فعالیت انتخاباتی داشته باشد قطعا باید از مدیریت در این سازمان انصراف داده و سپس به فعالیت انتخاباتی بپردازد.
 
وی افزود: این شایسته نیست برخی از کاندیداهای مجلس در تبلیغات خود با شایعه‌سازی اتهام به مجموعه شهرداری وارد کنند، چرا که این کار از دایره انصاف خارج است و رقابت سازنده و سالم، در راستای توسعه شهر صورت می‌گیرد.
 
لطف‌اللهیان با تاکید بر اینکه علیرغم اتهامات به شهرداری مبنی بر فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی شهرداری همچنان بر مدار خدمت است، تصریح کرد: سلسله شایعاتی که توسط افرادی خاص مطرح است بی‌ارتباط با مقوله‌ انتخابات نیست و به افرادی که این شایعه‌ها را دامن می‌زنند توصیه می‌کنم چنانچه تاریخ اثبات کرده است این حاشیه‌سازی‌ها و شایعه‌ها نتیجه‌بخش نبوده و صرفا حق‌الناس ایجاد کرده و حقوق شهروندان را پایمال می‌کند، لذا از این اقدامات دوری کنند.
 
شهردار اردبیل با بیان اینکه با رمزها و کدهای مختلف از جمله عزل، استعفا، استیضاح یا غیره به مجموعه مدیریت شهری حمله می‌کنند، تاکید کرد: مکانیزم  و عملکرد شهرداری کاملا مشخص است و شهرداری اهتمام ویژه در پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه شهری دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار