معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ستاد تنظیم بازار استان :
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بر اساس اعلام مدیران دستگاه های مختلف، کالا به اندازه کافی در خوزستان و بازار وجود دارد و نگرانی در خصوص کمبود کالا نیست.
کد خبر: ۸۰۴۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸ 10 December 2019

سید نوراله حسن زاده روز سه‌شنبه در ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت استان بیان کرد: علیرغم این که کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد اما همچنان گزارش از گرانفروشی ها ارسال می شود که باید ریشه این گران فروشی ها در خوزستان مشخص شود.

به گزارش"تابناک" وی ادامه داد: گرانی برخی کالاها را باید از بنکداران که مرکز تحویل و توزیع کالا از استان های دیگر هم هست، بررسی شود و افزایش قیمت غیرقانونی برخی کالاها باید تعیین شود.

جلوگیری از هرگونه ایجاد التهاب در بازار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تقدیر از صنوفی که همیشه در تامین بازار و رساندن کالاها به موقع به دست مردم، ادامه داد: برخورد با اصناف متخلف از سوی دستگاه های بازرسی و ناظر باید به گونه ای باشد که در بازار تنش و التهاب ایجاد نشود.

وی گفت: به عنوان مثال ۹۰ نانوایی در خوزستان مشخص شدند که تکرار تخلف دارند و مصوب شده تا سهمیه آرد این نانوایی ها کسر شود از این راهکارها برای جلوگیری از تخلفات باید استفاده شود.

ورود فرمانداران در توزیع مناسب گاز "ال پی جی" در خوزستان

حسن زاده ادامه داد: مصرف و قیمت گاز ال پی جی در چند هفته اخیر در خوزستان افزایش یافته و عمده مصرف این گاز برای سوخت خودرو استفاده می شود.

وی گفت: برای ساماندهی توزیع این گاز در خوزستان مقرر شد که شرکت ها و خودروهای توزیع این گاز در سامانه ساتکا ( تنظیم بازار) ثبت نام کنند و برای توزیع هر چه بهتر این گاز در شهرستان های خوزستان فرمانداران مکلف هستند که به صورت مستقیم بر نحوه توزیع نظارت داشته باشند.

 

کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد/ورود فرمانداران در توزیع مناسب گاز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار