رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: آموزش‌ همگانی ویژه ناشنوایان در زمینه آشنایی با مخاطرات و کمک‌های اولیه ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۰۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 11 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج با بیان این که آموزش‌ همگانی ویژه ناشنوایان در زمینه آشنایی با مخاطرات و کمک‌های اولیه ارائه می‌شود، گفت: این آموزش‌ها  با تلاش مربیان خدوم جمعیت و حضور مترجمان ناشنوایان، ارائه می‌شود.

او افزود: دوره های آموزش های کمک های اولیه حضوری با برنامه ریزی های لازم در مدارس، انجمن ها و مراکز بهزیستی برای ناشنوایان اجرا خواهد شد.

هاشم نژاد با بیان این‌که بیشترین فراگیری ناشنوایان از طریق حس بینایی انجام می‌شود، گفت: لزوم تدوین و تهیه کتب، جزوات، فیلم های آموزشی ویژه جهت سهولت در فراگیری این قشر از جامعه از ضروریات انجام این آموزش ها است.

او افزود: مشارکت و علاقه ناشنوایان در برگزاری مانور در سال های گذشته در مدارس ناشنوایان و استقبال این قشر در آموزش کمک های اولیه سبب شد این جمعیت بیش از پیش در ارتقا سطح مهارت و دانش افراد با توانایی های خاص تمرکز داشته باشد تا جامعه ای توانمند در تمام عرصه ها و در بین تمام اقشار جامعه ایجاد شود.

او با اشاره به برنامه ریزی به‌منظور آموزش ۲۴۰ ناشنوا تا پایان سال جاری گفت: اولین دوره امداد و کمک های اولیه در انجمن ناشنوایان کرج با حضور ناشنوایان و کم شنوایان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار