هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال؛
نمایندگان خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان می روند.
کد خبر: ۸۰۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 13 December 2019

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز جمعه به مدت دو روز برگزار می شود که فولاد در روز نخست آن، میهمان تیم تراکتورسازی است و در روز دوم نیز نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان به ترتیب رو در روی تیم های پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز قرار می گیرند.

تراکتور - فولاد

فولاد که با برد هفته قبل برابر پارس جنوبی به دیدار مهم با تراکتورسازی رسیده، بسیار مصمم است که از این دیدار حساس نیز با سه امتیاز خارج شود تا در صورت لغزش یکی از تیم های سپاهان، پرسپولیس و شهر خودرو خود را حتی تا رده دوم جدول بالا بکشاند.

فولاد در حالی در هفته پانزدهم میهمان تیم تراکتوری است که این تیم در بدترین فصل حضور خود در لیگ برتر به سر می برد. این تیم با جدایی دنیزلی در شرایط خوبی قرار ندارد و آن تراکتور مقتدر همیشگی نیست. اکنون بهترین زمان برای فولاد جهت استفاده از شرایط حریف برای نزدیک شدن به صدر جدول است.

اگر چه انتقادهای زیادی به سبک بازی تیم نکونام گرفته می شود ولی این مربی معتقد است که مشکل تیمش کمبود بازیکن است و در نیم فصل با تقویت تیم، می تواند با قدرت بیشتری برابر حریفان بازی کند.

شاگردان نکونام از ساعت ۱۵:۳۰ فردا، جمعه میهمان تیم تراکتور است.

پارس جنوبی جم - نفت مسجدسلیمان

نفت که در بهترین فصل حضور خود در لیگ برتر قرار دارد و تاکنون شکستی در لیگ نداشته، امسال روزهای خوبی را برای مردم مسجدسلیمان و خوزستان رقم زده است. تیم تارتار که با جسارت و زیبا بازی می کند، بسیار امیدوار است که ضمن حفظ رکورد شکست ناپذیری، با رده خوبی به کار خود در لیگ نوزدهم پایان دهد.

شاگردان تارتار برای رسیدن به این مهم به حمای همه جانبه هواداران خود نیاز دارند. حمایتی که هر چه پرشورتر شود به شاگردان جوان و گم نام تارتار نیز انگیزه دو چندان می دهد.

نفتی ها این هفته پارس جنوبی جم را پیش رو دارند که باتوجه به مشکلات مالی فراوان اصلا شرایط خوبی ندارند و در رده های انتهایی جدول قرار دارند. البته این تیم اگرچه هفته گذشته برابر فولاد با یک گل شکست خورد ولی بازی خوبی به نمایش گذاشت و به نظر می رسد که نفت بازی چندان آسانی نخواهد داشت. الته مسجدسلیمانی ها نشان داده اند که یکی از سخت گوش ترین تیم های لیگ برتر هستند و می توانند بازی باخته را به تساوی و برد تیدیل کنند.

نفت مسجدسلیمان نیز مانند فولاد در صورت برد و لغزش سایر رقبا می تواند ۲۵ امتیازی شود و جهش خوبی در جدول داشه باشد.

شاگردان تارتار از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه در دیداری خازج از خانه رو در روی پارس جنوبی قرار می گیرند.

صنعت نفت آبادان - ماشین سازی تبریز

نفت آبادان هم امسال مانند دیگر نمایندگان خوزستان در بهترین فصل حضور خود در لیگ برتر به سر می برد و علی رغم مشکلات مالی فراوان، توانسته در ۱۴ هفته سپری شده از لیگ، ۲۳ امتیاز جمع کند.

شاگردان اسکوچیچ که هفته قبل شانس رسیدن به حوالی صدر جدول را با تساوی برابر شاهین بوشهر از دست دادند، بسیار امیدوارند که این هفته در خانه از سد تیم ماشین سازی بگذرند و در صورت از دست دادن امتیاز توسط سایر رقبا، خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

حریف این هفته نفتی ها، ۱۹ امتیازی است و برای کسب برد و صعود در جدول، بسیار امیدوار است. تقابل این هفته نفت و ماشین سازی می تواند یکی از دیدنی ترین بازی های هفته پانزدهم باشد.

صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۴۰ روز شنبه میزبان تیم ماشین سازی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار