یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری عصر امروز (جمعه ۲۲ آذر) در اهواز گشایش یافت.
کد خبر: ۸۰۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ 13 December 2019

یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری عصر امروز (جمعه ۲۲ آذر) در اهواز گشایش یافت.

 به گزارش "تابناک"؛ یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری عصر امروز (جمعه 22 آذر) با حضور فرخ علیخانی معاون مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز ایران در امور تولید، استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افتتاح شد.
 
در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها و توانمندی ها در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنایع نفت و حفاری از 22 تا 25 آذر به مدت چهار روز، در محل نمایشگاه های دائمی اهواز برپا شده است.
 
در این نمایشگاه که همزمان با سال رونق تولید با همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران برنامه ریزی شده است، 260 شرکت از 9 استان خوزستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، تهران، آذربایجان شرقی، البرز و مرکزی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه نفت و حفاری به نمایش می گذارند.
 
این نمایشگاه پس از نمایشگاه بین المللی نفت تهران مهمترین و بزرگترین رویداد اقتصادی در سطح وزارت نفت به شمار می رود.
 
پیش از این نیز احمد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب محور فعالیت نمایشگاه امسال را اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی داخلی دانست و آن را بیانگر دستیابی متخصصان متعهد و توانمند ایرانی به دانش فنی ساخت قطعات و تجهیزات راهبردی این صنعت مهم، عنوان کرد.
 
در پایان از لوح فشرده هفت هزار و 500 قلم کالای مورد نیاز صنعت نفت رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار