سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران:
سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران گفت: وقتی ملی حفاری به پاور پلی روی آورد، ایمان داشتیم که می توانیم از این موقعیت استفاده کنیم و گل بزنیم.
کد خبر: ۸۰۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 14 December 2019

معصومه رضازاده پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهارکرد: بازی خیلی خوب و سراسر از هیجان و فشار بود. ملی حفاری فشار زیادی به تیم ما وارد کرد و می دانستیم که در اهواز بازی سنگینی داریم.

وی بیان کرد: در طول هفته روی تاکتیک تیم ملی حفاری و سیستم پاور پلی کار کرده بودیم. می دانستیم که اگر خوب دفاع کنیم، نتیجه می گیریم و تمام هدف ما این بود که در دفاع خوب باشیم. خدا را شکر بازیکنانم تمام آن چه مدنظرمان بود را اجرا کردند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان رهیاب تهران گفت: وقتی ملی حفاری به پاور پلی روی آورد، ایمان داشتیم که می توانیم از این موقعیت استفاده کنیم و گل بزنیم. ملی حفاری، تیم بسیار خوبی است. خدا را شکر به حق مان رسیدیم. در دیدار رفت، ۱۳ موقعیت گل داشتیم ولی نتیجه را واگذار کردیم به بازیکنان و کادر فنی تبریک می گویم زیرا یک دل توانستیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم.

وی درباره داوری نیز عنوان کرد: داوری خوب بود، البته گلی که ملی حفاری به ثمر رساند، اوت تیم ما بود که داور به اشتباه به حریف داد. داوری و اشتباهات نیز جزیی از بازی هستند، البته تا جایی که خیلی در روند بازی تاثیرگذار نباشند. با فشاری که بازی داشت، یک جاهایی داور نیز اشتباه کرد. اما در مجموع روز خوبی برای داوران بود و مدیریت خوبی در زمین داشتند.

رضازاده در پایان عنوان کرد: از ابتدای لیگ، تمام تلاش مان قرار گرفتن جزو چهار تیم بوده است. متاسفانه سه بازیکن باتجربه مان مصدوم شدند و یک بازیکن باتجربه دیگرمان نیز در نیم فصل از تیم جدا شد. تیم جوانی داریم ولی با این وجود روی هدف مان هستیم و می خواهیم جزو چهار تیم قرار بگیریم. فاصله ها در جدول به صورتی است که اگر نتایج لازم را بگیریم، می توانیم به هدف مان برسیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار