معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از پیگیری مصوبات حضور استاندار البرز در شهر ماهدشت خبر داد و گفت: ارتقای ساختار جغرافیای سیاسی این شهر به بخش در دستور کار است.
کد خبر: ۸۰۶۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 17 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ علی درویش پور افزود: یکی از درخواست های مردم منطقه ماهدشت با جمعیتی بالغ بر ۶۲ هزار نفر در دیدارهای چهره به چهره با مسوولان منطقه‌ای‌، ارتقای شهر ماهدشت به بخش بود.

وی اظهار داشت: بر این اساس طرح توجیهی ارتقای شهر ماهدشت به بخش توسط معاونت سیاسی استانداری البرز تهیه و به اداره کل تقسیمات وزارت کشور ارسال شد.

درویش پور گفت که ارتقا ماهدشت به بخش از مطالبات مردم بود که استاندار البرز چندی پیش در دیدار با مردم این منطقه قول تحقق آن را داده بود و هم اکنون پیگیر مراحل تصویب آن از طریق وزارت کشور هستیم.

وی ادامه داد: سایر مشکلات منطقه ماهدشت از جمله دفع فاضلاب ورودی به سیاه جوی، مشکلات مسکن مهر ماهدشت و دیگر مطالبات شهروندان این منطقه با تاکید استاندار در دست پیگیری می باشد که در اولین فرصت نتایج آن اعلام خواهد شد. 

درویش پور افزود: به طور قطع ماموریت‌هایی که طی بازدیدها و جلسات از سوی استاندار البرز محول شده، تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار