معاون دادستان اهواز گفت: با نصب نیوجرسی در میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز ساماندهی این میدان آغاز شد.
کد خبر: ۸۰۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱ 19 December 2019

بیرانوند اظهار داشت: طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار از مصوبات شورای تامین استان خوزستان و شهرستان اهواز می باشد که با هدف حذف دلالان و واسطه ها انجام می شود.

وی گفت: برخی افراد دلال و واسطه با پرداخت  مبالغی به افراد غیر مسئول و سود جو در میدان میوه و تره بار الغدیر در مقابل غرفه های این میدان باراندازهای غیر مجاز داشته که همین امر باعث گرانی میوه و تره بار در کلانشهر اهواز شده است.

بیرانوند افزود: امروز با حضور فرماندهی انتظامی اهواز و عوامل شهرداری نصب نیوجرسی در مسیرهای دسترسی باراندازهای غیر مجاز میدان میوه و تره بار الغدیر انجام و تنها غرفه داران این میدان مجاز به فعالیت  و عرضه میوه و تره بار شدند.

معاون دادستان اهواز اضافه کرد: میدان میوه و تره بار الغدیر مدتها است که در تصرف برخی دلالان و واسطه ها قرار دارد و آنها در مقابل ۱۲۰ غرفه میدان باراندازهای غیر مجاز داشته و عملا در گرانی میوه و تره بار اهواز نقش مستقیم داشته اند.

وی گفت: اجرای طرح ساماندهی میدان میوه و تره بار در راستای مصوبات کمیته مبارزه با مفاسد اقتصادی اداره کل دادگستری استان خوزستان انجام می شود و امیدواریم با حذف این دلالان و واسطه ها از گرانی میوه و تره بار در اهواز جلوگیری به عمل آوریم.

بیرانوند تاکید کرد: غرفه داران این میدان به فعالیت خود ادامه می دهند و فقط واسطه ها و باراندازهای غیر مجاز در این میدان حذف می شوند.

میدان میوه و تره بار الغدیر در حال حاضر تنها میدان میوه و تره بار کلانشهر است که کارشناسان می گویند این میدان به تنهایی جوابگوی نیاز شهروندان نیست و در کنار آن باید چند میدان دیگر راه اندازی شود.

میدان میوه و تره بار شیبان نیز از روز شنبه هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار