مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: هم اکنون ۱۸ راهدارخانه مجهز در استان ایلام فعال است.
کد خبر: ۸۰۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 20 December 2019

به گزارش تابناک ایلام، نورالله دلخواه اظهار داشت: نامگذاری این روز و اختصاص هفته‌ای به حمل و نقل و رانندگان فرصتی است تا ضمن قدردانی از تلاش رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل در زمینه ارتباط با مردم و شناساندن فعالیت‌های این مجموعه به مردم نیز تلاش شود

وی گفت: در سیل ۹۸ در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خسارت‌های زیادی وارد شد و ۸۱۰ کیلومتر از راه‌های استان بر اثر سیل آسیب جدی دید که با تلاش راهداری و حمل و نقل استان با توجه به اینکه ایلام چهارمین استان آسیب دیده بود و کمترین کمک از دیگر استان‌ها گرفته است.

وی افزود: در ایام اربعین حسینی استان ایلام و بخصوص شهر مهران و پایانه مرزی مهران شلوغ ترین روزهای خود را سپری کردند چرا که در پایانه مرزی مهران بیش سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به صورت رفت و برگشت تردد داشته است که نسبت به پارسال ۶۰ درصد رشد داشته است.

وی با قدردانی از تلاش‌های راهداران، افزود: فعالیت این عزیزان در جهت حفظ ایمنی و نجات جان انسان‌ها نوعی عبادت محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۸ راهدارخانه مجهز به ۲۲۷ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و ۲۳۰ پرسنل راهدار آماده کمک رسانی و خدمات دهی به کاربران جاده‌ای در استان می‌باشند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار