داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان، ضمن تبریک فرا رسیدن صد و یکمین سال تاسیس سازمان ثبت احوال و روز ملی ثبت احوال ، برنامه های این هفته را اعلام نمود.
کد خبر: ۸۰۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 21 December 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان» بنابراعلام روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان، داوید صادقی ، مدیرکل ثبت احوال هرمزگان با اشاره به پیشرو بودن صد و یکمین سال تأسیس سازمان ثبت احوال  و سوم دی ماه روز ملی ثبت احوال اظهار داشت: براساس اعلام شورای فرهنگ عمومی، سوم دی‌ماه به عنوان روز ملی ثبت احوال نام‌گذاری و امسال از سوم تا نهم دی‌ماه به عنوان هفته ثبت احوال برنامه‌های مرتبط با این هفته اجرایی می‌شود.

اعلام برنامه‌های گرامیداشت صد و یکمین سال تأسیس سازمان ثبت احوال
داوید صادقی در ادامه خاطر نشان کرد: نخستین سال از دومین قرن خدمات پر افتخار نهاد ثبت احوال را با همکاری، همدلی ، تلاش و از خودگذشتگی کارکنان این سازمان و با سربلندی و افتخار پشت سر گذاشتیم و گامهایی استوار در راستای توسعه و پایداری ایران اسلامی برداشتیم.
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان با اشاره به شعار امسال هفته ثبت احوال اظهار داشت: امسال هفته ثبت احوال با شعار  " خدمت هوشمند، شفافیت ، کارآمدی"  نامگذاری شده است و در همین راستا این اداره کل نیز همانند هرساله برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت این مناسبت فرخنده در نظر گرفته که در طی ایام مذکور برگزار می گردد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه نقش و جایگاه سازمان ثبت احوال کشور با انجام پروژهایی مانند صدور شناسنامه مکانیزه، آرشیو الکترونیکی اسناد هویتی که گامی بزرگ در راستای خدمت رسانی دقیق و سریع به مردم عزیز کشورمان بود و همچنین پروژه عظیم کارت ملی هوشمند ، بر کسی پوشیده نیست.
داوید صادقی یادآور شد: هفته ثبت احوال فرصتی است مغتنم برای معرفی هر چه بهتر دستاوردها و خدمات شایسته سازمان ثبت احوال و این اداره کل نیز همزمان با سایر ادارات ثبت احوال در سطح کشور با تشکیل ستاد ، برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این هفته اجرا خواهد نمود.
مدیرکل ثبت احوال استان ضمن اشاره به رویکرد این اداره کل در معرفی هر چه بهتر اهداف، ماموریتها و رسالت این سازمان ، یادآور شد: عطر افشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با مسئولان استانی و برنامه ریزی در راستای بازدید مسئولان از ادارات و مراکز خدمات رسانی این اداره کل، راه اندازی ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی ، برگزاری مراسم ویژه در مدارس شاخص ، نشست خبری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و میزگردهای رادیویی و تلویزیونی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته ثبت احوال است.
وی همچنین خاطر نشان کرد : این اداره کل در نظر دارد طی مراسمی از تلاشگران حوزه ثبت احوال ، اعضای شورای هماهنگی ثبت بهنگام وقایع حیاتی ، ثبت یاران و دیگر افراد تاثیر گذار در این حوزه تقدیر نماید.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار