مدیرکل ثبت احوال استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت استان ما ناامیدکننده است و استان ما جزو استان‌های پیر کشور محسوب می‌شود، گفت: امروز دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای کاهش جمعیت کشور ما دارند.
کد خبر: ۸۰۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 23 December 2019

احد جودی صبح امروز در شورای هماهنگی  ثبت وقایع حیاتی هشترود با بیان اینکه کارت‌های ملی قدیمی دیگر از اعتبار ساقط شده است، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده، از این پس تا زمان دریافت کارت هوشمند، ارائه خدمات در ارگان‌های دولتی و رسمی  با ارائه شناسنامه و رسید کارت هوشمند ملی که کد رهگیری بر روی آن درج شده، امکان‌پذیر خواهد بود.

وی از مردم خواست، برای ارائه خدمات بهتر تغییر نشانی خود را در اسرع وقت به ثبت احوال اعلام کنند.

جودی با بیان اینکه نرخ رشد جمعیت استان ما ناامیدکننده است و استان ما جزو استان‌های پیر کشور محسوب می‌شود،گفت: امروز دشمنان در حال برنامه‌ریزی برای کاهش جمعیت کشور ما دارند و تبلیغ تک فرزندی را دارند و در این جنگ تا حدودی موفق‌ هم شده‌اند.

وی گفت: مزایای کارت ملی هوشمند شناسایی الکترونیکی افراد، تصدیق هویت و جلوگیری از امکان جعل هویت افراد، امکان امضای دیجیتال در فضای دیجیتال، امنیت بالا و کاربردهایی همانند هدفمند کردن یارانه‌ها، سلامت الکترونیکی و حتی خدمات انتخابات و دیگر خدمات شهروندی با هماهنگی نهادهای مربوط، از جمله مزایای کارت های هوشمند ملّی به عنوان یک ابزار چندکاره به شمار می‌رود.

جودی افزود : به بیان دیگر کارت هوشمند ملی، یک رایانه ساده و کوچک است که با اتصال به یک کارتخوان، می‌توان به اطلاعات درون آن دسترسی پیدا کرد و این امکان فقط برای دارنده کارت میسّر است.
 

افزایش 71 درصدی طلاق در هشترود

امین امینیان، فرماندار هشترود هم با بیان اینکه در هشت ماهه امسال طلاق نسبت به مشابه سال گذشته 71 درصد افزایش یافته است، گفت: در سال گذشته 46 مورد طلاق و امسال 79 مورد طلاق داشتیم که متاسفانه روند ازدواج در هشترود کاهش و طلاق افزایش یافته است.

وی، شهرستان هشترود را مهاجرت فرست‌ترین شهر استان دانست و اضافه کرد: متاسفانه مهاجرت پدیده‌ای تاثیرگذار در برنامه‌ریزی، اشتغال، مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دارد.فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار