رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز از ارائه خدمات درمانی به یک هزار و ۷۳۰ بیمار در مناطق آبگرفته اهواز و کارون خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 25 December 2019

دکتر محمدامین زرگر اظهار کرد: در پی بارش باران سیل‌آسا در چند روز گذشته و آبگرفتگی مناطقی از شهرهای اهواز و کارون، کلیه‌ پرسنل و پایگاه‌های شهری و جاده‌ای مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز، در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی افزود: از روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه تا یکم دی‌ماه دو دستگاه اتوبوس‌آمبولانس به همراه پزشک، پرستار، دارو و ملزومات پزشکی در مناطق کوت‌عبدالله، شیبان، کوی علوی، شهرک دانشگاه و سایر مناطقی که نیاز به خدمات درمانی داشتند، مستقر شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز گفت: دو پزشک عمومی و ۲۰ نیروی تکنسین، در این ایام در دو شیف کاری، خدمات درمانی را به بیماران ارائه دادند.

زرگر بیان کرد: در این مدت یک هزار و ۷۳۰ بیمار به اتوبوس‌آمبولانس‌های مستقر در مناطق آبگرفته مراجعه و خدمات درمانی را دریافت کردند. خوشبختانه هیچ کدام از این بیماران به مراکز درمانی انتقال نیافتند. اغلب این بیماران با علائم سرماخوردگی یا تنگی نفس به این اتوبوس‌آمبولانس‌ها مراجعه کردند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سیلاب ، اورژانس ، آبگرفتگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار