استاندار فارس در این جلسه گفت: با توجه به اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی نقش موثری در کاهش بیکاری، رونق اقتصادی و در نهایت توسعه استان دارد از دستگاه‌های اجرایی درخواست می شود در زمینه حل مشکلات این طرح‌ها نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
کد خبر: ۸۰۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ 25 December 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس در این جلسه گفت: با توجه به اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی نقش موثری در کاهش بیکاری، رونق اقتصادی و در نهایت توسعه استان دارد از دستگاه‌های اجرایی درخواست می شود در زمینه حل مشکلات این طرح‌ها نهایت تلاش خود را به کار گیرند.
رحیمی افزود: طرح‌های مهم اقتصاد مقاومتی استان، تاکنون پیشرفت قابل قبولی داشته و با حل مشکلات جزئی و افتتاح آن‌ها شاهد تحول بزرگی در زمینه افزایش صادرات غیر نفتی و ایجاد اشتغال خواهیم بود.
وی گفت: از ۲۳طرح اقتصاد مقاومتی شاخص استان ، طرح‌های آلومینیوم جنوب با سرمایه گذاری ۱۵ هزار میلیارد تومان ، کربنات سدیم با سرمایه گذای هزار و ۳۰۰میلیارد تومان و اشتغالزایی هزار نفر، ذوب آهن پاسارگاد و سیمان خاکستری نی ریز در سفر دی ماه رییس جمهوری به استان فارس به بهره برداری می‌رسد.
در این جلسه موانع و مشکلات پیش روی طرح‌های سد تغذیه تنگه خماری ، باند دوم محور فسا به داراب ، باند دوم محور کوار به فیروزآباد، قطعه اول تونل شهید باقری در محور لامرد به خنج، اقامتگاه سنتی در شهر شیراز، هتل‌های ۳و ۴ ستاره در شهر شیراز، شرکت تولید و بسته بندی عسل شرکت تولید و پالایش اتان کاغذ خرامه مطرح و بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های ویژه برای حل این موانع و مشکلات تاکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار