کد خبر: ۸۰۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 25 December 2019

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکلاتی که اکنون گریبانگیر کشور شده یقینا ریشه در مدیریت مدیرانی دارد که فقط شعار می دهند ولی در عمل نشانه ای از آن را نمی بینیم، این مشلات ریشه در 32 سال اشرافی گری مدیرانی دارد که در کنار مردم بودن را تجربه نکردند از درد مردم بی خبرند.

مشکلات ریشه در افکار و قلوبی دارد که به جای آنکه مالامال از عشق به کشور، اسلام عزیز و مردم نجیب و شریف کشور داشته باشند دل و علاقه در باورهایی دارد که به مدیریت و توانایی جوانان بی اعتماد است، از ظرفیت داخلی غافل است و هر گونه پیشرفت را تنها در سازش و همراهی با غرب و استکبار می داند؛ برداشتن تحریم ها، خواست همه ملت است ولی از دولتمردان می پرسیم آیا رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه، سیل زدگان گلستان و خوزستان و کوت عبدالله، مدیریت بازار ارز، مدیریت قیمت اقلام خوراکی و کالاهای اساسی و گوجه فرنگی، آلودگی هوا، تولید خودروهای بی کیفیت، عدم برخورد با کارخانه های آلاینده واقعا در گرو برداشته شدن تحریم ها است یاریشه دربی تدبیری برخی مدیران ارشد کشوردارد.

نطق طوفانی دکتر زاهدی درباره مدیریت ضعیف و مشکلات کشور

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
اقای نماینده این حرف ها را به کی میگویید. کو گوش شنوا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
همه تحقیقات و بررسیهای کارشناسی از تئوریهای تامین اب استان کرمان(کشف و برداشت از ابهای ژرف,,بارورکردن ابرها,,انتقال اب,,و....و....تا امروز فاقد بازدهی متناسب با نیاز استان بوده اند. به موازات ان ابی در سفره های زیرزمینی باقی نمانده و می طلبد که در اینمورد چاره اندیشی شود. طرح بید انجیر(قنات کوه)را در محضر جنابعالی و استاندار محترم مورخ 1398/10/9برای وزیر محترم نیرو بصورت کامل مطرح نمودم .این طرح را در دستور کار خود قرار دهید,,تا در تابستان سال اینده مجددا مشکل کمبود اب نداشته باشیم.قطعا این طرح که مکمل ایده ها و نظرات نیاکانمان در ارتباط با قنات هست,به تدریج جهانی و مایه عزت و سربلندی دیار کریمان خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار