معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه ای خوزستان گفت: از شش طرح پژوهشی و فناورانه تهیه شده توسط این اداره‌کل در آخرین روز از نمایشگاه هفته پژوهش رونمایی شد.
کد خبر: ۸۰۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 26 December 2019

منصور زنگنه‌منش با اشاره به شش طرح پژوهشی برتر اداره‌کل فنی‌وحرفه‌ای خوزستان و دست‌ساخته‌های مرتبط با آن‌ها، اظها کرد: روز سه‌شنبه همزمان با آخرین روز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و هفتمین فن بازار استان، از شش دستگاه ساخته شده در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان رونمایی شد.

وی افزود: طرح‌های پژوهشی شامل ساخت دستگاه کلاف پیچ اتوماتیک، ساخت دستگاه تست آیسی بردهای الکترونیکی، ساخت دستگاه نوار قلب کمپرسور، ساختی دستگاه تست آنلاین برد الکترونیکی، کمپرسورهای اینورتر، ساخت سیستم تست هوشمند مقاومت چاه ارت هستند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان گفت: برخی از این دستگاه‌ها در نوع خود بی‌نظیر هستند و تاکنون ساخته نشده اند. تنها یکی از این دستگاه‌ها نمونه خارجی دارد که ساخت نمونه داخلی آن نیز به مراتب از نمونه مشابه خارجی آن کم هزینه‌تر است.

وی عنوان کرد: تمام طرح‌ها با توجه به اهداف آموزش فنی‌وحرفه‌ای برای تربیت نیروی ماهر و متخصص و معرفی شغل‌های نوین تهیه می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار