همزمان با ساماندهی و تشدید فعالیت شرکت‌های تعاونی عملیات محوطه‌سازی، زیرسازی و آسفالت معابر سایت‌های مسکن مهر گلشهر و طرزیلو در شهر ارومیه در حال اجراست.
کد خبر: ۸۰۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 26 December 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان در این خصوص گفت: عملیات محوطه‌سازی و آسفالت معابر با هدف تأمین شرایط سکونتی و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان مسکن مهر اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که بخشی از مشکلات مسکن مهر سایت‌های مسکن مهر گلشهر و طرزیلو به نبود معابر استاندارد مربوط می‌شود، تصریح کرد: این عملیات با استفاده از منابع و ظرفیت‌های داخلی این اداره کل و تأمین قیر رایگان و با مساعدت و همراهی شهرداری ارومیه اجرا می‌شود.

حمزه لو با تأکید بر این که اقدامات لازم جهت ارتقای کیفیت خدمات زیربنایی و روبنایی در مساکن مهر استان اجرا می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت رفع مشکلات مجتمع‌های مسکن مهر ارومیه و شهرستان‌های تابعه با هدف بهبود وضعیت زندگی در مسکن مهر و توسعه فضا‌های عمومی انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی یادآور شد: این اقدامات برابر تاکیدات و هدف گذاری‌های وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اتمام پروژ‌های ناتمام مسکن مهر همزمان در سراسر کشور در حال اجرا بوده و در استان ما نیز به زودی شاهد افتتاح هزاران واحد مسکونی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار