حسن شاهی در خصوص برخی از تاکسی هایی که کار نمی کنند و یا مسافر را بر اساس کرایه دلخواه خود سوار می کنند، گفت: کل تامین سوخت بر اساس مسافت پیمایش است و اگر تاکسی کار نکند سوختش حذف می شود.
کد خبر: ۸۰۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 26 December 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مسعود حسن شاهی»، امروز (پنج شنبه 5 دی) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجوز 133 در کشور باطل شده است و سازمان رادیویی کشور اعتقاد دارد که این رقم برای مجوزهای غیرانتفاعی است نه انتفاعی، گفت: بیش از 400 هزار مشترک و بیش از 200 خودرو در 133 شیراز وجود دارد.

 

مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با اشاره به اینکه تاکسی بی سیم های شیراز با هم تلفیق شدند، اظهارداشت: تمام تاکسی های اینترنتی مکلف هستند زیر نظر وزارت کشور و سازمان های حمل و نقل درون شهری باشند و یک ماه بیشتر برای قرارداد وجود ندارند و بعد از آن قرارداد از فعالیت آنان کار جلوگیری می شود و پس از آن سازمان حمل و نقل مسافر به نحوه عملکرد آنان نظارت می کند و نظارتی بر روی بحث نرخ ندارد.

 

وی در خصوص برخی از تاکسی هایی که کار نمی کنند و یا مسافر را بر اساس علاقه و کرایه دلخواه خود سوار می کنند، هم افزود: کل تامین سوخت بر اساس مسافت پیمایش است و اگر تاکسی کار نکند سوختش حذف می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار