شصت و هفتمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان در حالی برگزار شد که مدیرمنطقه سه شهرداری و کارکنان این مجوعه به دلیل فعالیت‌های گسترده و انجام پروژه‌های عمرانی به شکل مناسب، تقدیر شدند. 
کد خبر: ۸۰۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱ 26 December 2019
شصت و هفتمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان در حالی برگزار شد که مدیرمنطقه سه شهرداری و کارکنان این مجوعه به دلیل فعالیت‌های گسترده و انجام پروژه‌های عمرانی به شکل مناسب، تقدیر شدند و در این جلسه مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان در ابتدا به ارائه گزارش عملکرد شهرداری منطقه ۳ پرداخت.
 
به گزارشتابناک همدان، محمدرضا فیضی منش گزارش کاملی از عملکرد ۹ ماهه شهرداری در حوزه‌های مختلف این منطقه ارائه نمود، این موضاعات شامل گزارش‌هایی در رابطه با هزینه‌ها و درآمدها، آسفالت معابر، کف سازی و پیاده روسازی، ساخت نماد، تعریض و احداث کندرودیوار کشی و پوشش رودخانه ها، بازسازی و مرمت پارک‌ها به اعضای شورا شهر ارائه شد. 

وی در ادامه ۳۳ پروژه فعال این منطقه را توضیح دادو عملکرد اجرایی منطقه سه را در حوزه‌های خرد و کلان با توجه به بودجه مصوب رادر حضور اعضای شورا و شهردار همدان ارائه کرد. 

در پایان ارائه گزارش عملکرد مدیر منطقه سه شهرداری همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان از عملکرد شهرداری منطقه ۳ در کلیه حوزه‌ها اعم ازعمرانی و خدماتی و اجرایی تشکر کرد. 

 کامران گردان با اشاره به برگزاری همایش بررسی راهکار‌های حمایت از صنعت و رفع موانع تولید و بهبود فضای کسب وکار خاطر نشان کرد:استاندار همدان نیز از شهردار منطقه ۳ در راستای تلاش وهمکاری در ساماندهی درودگران و نجاران تشکر کرده است. 

درادامه حمید بادامی نجات نایب رئیس شورا نیز از شهرداری منطقه ۳ درخصوص اجرای متوازن پروژه‌های عمرانی و پخش متوازن آسفالت درمعابراصلی و محله‌های منطقه و همچنین احداث سوله کسب وکار و سالن ورزشی فرهنگسرای کسب وکار ولایت واقع در کوی خضر تقدیر کرد. 

حسین قراباغی رئیس کمیسیون اقتصادی و گردشگری شورا نیز با تقدیر از مدیر و عوامل شهرداری منطقه ۳ که دست در دست هم وباتلاش مضاعف باعث رضایت مندی زیاد ازسوی شهروندان نسبت به اقدامات در این منطقه شده اند، همچنین از مدیر منطقه سه شهرداری به دلیل ساماندهی محوطه سرگذر با اجرای سنگ فرش این محوطه که درجهت تسهیل عبور و مرور شهروندان و کسبه انجام شد تقدیر کرد. 
 
اکبر کاووسی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور مالی شورا هم از فیضی منش و کارکنان منطقه ۳ شهرداری به دلیل تلاش شبانه روزی در سطح منطقه تشکر کرد و گفت: هر زمان از شبانه روز ما تماس گرفتیم مدیر منطقه پای کار بود. 

عباس صوفی شهردار همدان نیز از فیضی منش و کارکنان منطقه به پاس زحمات شبانه روزی تشکر کرد و همچنین به انجام مطالبات شهروندان در مسجد آیت الله طالقانی در قالب جابجایی پارکینگ ماشین سنگین‌ها و انتقال به میدان امام حسن (ع) و آسفالت معابر مزداگینه توسط شهرداری منطقه سه اشاره و از این اقدامات تقدیر کرد. 
 
گفتنی است نیمی از پروژه‌های عمرانی منطقه سه، به بهره برداری رسیده و مابقی پروژه‌های این منطقه نیزپیشرفت ۶۰ درصدی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار