فال روزانه جمعه 6 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/06
کد خبر: ۸۰۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ 26 December 2019

 فال روزانه جمعه 6 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/06

  

فال روز تولد (98/10/06)

  

دوست عزیزی که 6 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی جسور، شاداب، با اعتماد به نفس، مقتدر و پر شور و انرژی هستید. شما دارای حس ششم قوی، استعدادهای بسیار و قدرت تخیلی قابل توجه هستید که اگر از آنها به خوبی استفاده کنید همچون صلاح هایی قدرتمند در خدمت شما خواهند بود. سرمایه گذاری هایی که امسال انجام می دهید برای شما منافع زیادی را به همراه خواهند داشت و با افزایش دارایی هایتان در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کرده و پول بیشتری صرف تجملات و رفاه خودتان خواهید کرد. روابط عاطفی شما بسیار خوب پیش خواهند رفت و اگر از انتخابتان مطمئن باشید شانس ازدواج و آغاز زندگی مشترکتان را نیز خواهید داشت. باورهای مذهبی شما نسبت به قبل برایتان ارزش و اهمیت بیشتری پیدا خواهند کرد و شاید حتی در اواخر سال تصمیم بگیرید به یک سفر زیارتی بروید. امسال دوستان و خانواده تان محبت خود را از راه های مختلف، از دادن هدیه های غیر منتظره گرفته تا حمایت شما در سخت ترین مواقع، به شما نشان خواهند داد. سعی کنید خوبی های آنها را بی جواب نگذارید. مهم ترین ماه های امسال، دی، فروردین، تیر و شهریور خواهند بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

♈ فال روزانه متولدین فروردین

جو سنگین و آزاردهنده ای بر امروز حاکم شده است و چه در زمینه ی شخصی و چه حرفه ای، اگر مجبور به اثبات خودتان و حرف هایتان باشید دلخوری ها و ناراحتی هایی پیش خواهند آمد. شاید شخصی که برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است باعث عصبانیت تان شده باشد، اما باید سعی کنید که خیلی سریع تسلیم احساسات منفی خود نشوید چون این وضع می تواند اثرات مخربی روی روح و روان شما داشته باشد. امروز برای تجزیه و تحلیل اطلاعات فراوانی که در اختیارتان قرار می گیرند نخواهید توانست چندان روی توانای های منطقی خود حساب کنید. در چنین شرایطی به نفعتان است به ندای درونتان گوش کنید!

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

طی چند روز گذشته شما تصمیم گرفته اید که با تلاش و کوشش کار کنید و سعی در ایجاد ثبات در زندگی خود داشته باشید . برنامه ها و نقشه هایتان را مو به مو اجرا کنید. امروز یک غافلگیری بزرگ در برابر این تصمیم جدید شما خواهد بود، چون اتفاق هایی در راه هستند که برنامه های دقیق و فشرده ای که برای خودتان چیده اید را به چالش خواهند کشید و یا شاید با فرادی مواجه شوید که سعی در دلسرد یا منصرف کردن شما دارند. اگر شما به این موانع غلبه نکنید، آنها شما را شکست خواهند داد. امروز یک نفر با حرف ها و کارهایش حسابی روی اعصابتان پیاده روی خواهد کرد. سعی کنید به هیچ وجه با او وارد بحث و مجادله نشوید.


فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

به ملازمان سلطان که رساند این دعا را***که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را

ز رقیب دیوسیرت به خدای خود پناهم***مگر آن شهاب ثاقب مددی دهد خدا را

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv
♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز شما نگرانی هایی در مورد آینده احساس می کنید. حتی اگر موعد برخی کارها و مسئولیت هایی که به عهده دارید در حال سر رسیدن باشد هم احساس می کنید که قدرت شما رو به افول است و توانایی ادامه ی این راه را ندارید. شما برای این که توانایی هایتان را به خودتان ثابت کنید نیاز به چالش هایی جدید و امکان پذیر دارید که شما را به خودتان و آینده تان امیدوار کنند. چرا از تلاش و برنامه ریزی برای رسیدن به تناسب اندام شروع نمی کنید؟! این کار باعث خواهد شد هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی حال بهتری داشته باشید. با تردیدهای خود بجنگید و نگذارید سد راهتان شوند، شما هر چیزی که برای رسیدن به موفقیت لازم است را در اختیار دارید.


فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر:کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

z1og_fefdjnd3y7qv
♋ فال روزانه متولدین تیر

شما امروز حرف هایی که دیگران می زنند را می شنوید، اما به طور کاملا ناخواسته نمی توانید حرف هایشان را جدی بگیرید و توجه کافی به آنها داشته باشید. انگار همه می خواهند برای شما تعیین تکلیف کنند و فکر می کنند بهتر از خودتان می دانند که چه کاری برایتان بهتر است، اما نظرات آنها، حداقل امروز، برای شما هیچ اهمیتی ندارند و ترجیح می دهید به ایده هایی که خودتان در سر دارید بپردازید. در واقع شما امروز تصمیم دارید از روزتان لذت ببرید و برایتان اهمیت چندانی ندارد اگر نتوانید به همه ی کارهایتان برسید. تلاش های دیگران برای ایجاد احساس گناه و عذاب وجدان در وجودتان هم بی نتیجه خواهند بود. کودک درونتان امروز حسابی بیدار و سرحال است!

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

ای هدهد صبا به سبا می‌فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می‌فرستمت

حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می‌فرستمت

تعبیر:روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

 

اگر دست از این تصور اشتباه خود برداشته و بپذیرید که شما یک ابرقهرمان نیستید و توانایی هایی در حد همه ی انسان های عادی دارید و شبانه روز برای شما هم مثل همه ی انسان های دیگر فقط از بیست و چهار ساعت تشکیل شده است، حالتان خیلی بهتر از حالا خواهد شد. شما یک ابرقهرمان نیستید و هیچ وقت هم نبوده اید، در واقع ابرقهرمان ها اصلا در دنیای واقعی وجود ندارد. البته، این واقعیت را هم در نظر داشته باشید که شما توانایی ها و استعدادهای قابل توجهی دارید که برخی را نادیده گرفته و برخی را هم به کل فراموش کرده اید. کمی دست نگه دارید و به دقت به این موضوع فکر کنید. حیف نیست این همه استعداد و توانایی بلااستفاده بماند؟!

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

دوش آگهی ز یار سفرکرده داد باد***من نیز دل به باد دهم هر چه باد باد

کارم بدان رسید که همراز خود کنم***هر شام برق لامع و هر بامداد باد

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز شما نسبت به نظراتی که در مورد چیزهای مخنلف دارید با تعصب کامل رفتار می کنید و دلتان می خواهد ایده هایتان را با بقیه هم به اشتراک بگذارید. با این که معمولا خیلی محافظه کار هستید، امروز بی هیچ احتیاطی نظرات خود را بیان می کنید و در واقع اصلا نمی توانید جلوی زبانتان را بگیرید. شاید دیگران نتوانند منظور شما را به طور کامل متوجه شوند، اما همین جسارت و بی پروایی شما در بیان افکار و ایده هایتان می تواند برای آنها الهام بخش باشد. امروز شما بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید و نمی دانید که کدام مسیر را باید در پیش بگیرید، اگر کمی دقت کنید می بینید چیزی از درونتان شما را به سمت یک راه فرا می خواند، به این احساس خود اعتماد کنید.

.
فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه‌های تاتاریست

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

z1og_fefdjnd3y7qv

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

حالا که این همه راه را آمده اید و تا این حد موفق شده اید نمی توانید اجازه بدهید همه ی زحماتتان به هدر بروند. شاید اکنون زمان دشواری برای شما باشد، چون این طور به نظر می رسد که زمان آن فرا رسیده که خودتان را یک بار و برای همیشه ثابت کنید. اجازه ندهید سختی هایی که سر راهتان قرار گرفته اند شما را از پای در بیاورند. به اندازه ی کافی استراحت و تفریح هم داشته باشید و به وضع تغذیه ی خودتان نیز رسیدگی کنید. شما توان کافی برای شرکت در این نبرد و پیروز شدن در آن را دارید، به شرط این که این فرصت را از خودتان دریغ نکنید. این را هم به یاد داشته باشید که پیش از هر شخص دیگری باید خودتان را به خودتان ثابت کنید.

فال حافظ مخصوص متولدین مهر

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.

z1og_fefdjnd3y7qv

♏ فال روزانه متولدین آبان

آیا دچار افسردگی شده اید؟ این حالت برای هر کسی ممکن است پیش بیاید. یکی از دوستانتان را به خانه تان دعوت کرده و یا به تماشای یکی از فیلم های خوب روی پرده ی سینما بروید. هر کاری که می دانید به بهتر شدن حال شما کمک خواهد کرد در برنامه تان قرار دهید و به هیچ وجه تسلیم این احساس منفی نشوید. شما باید کمی به دنیا درونی خود رجوع کرده و با کمی تعمق و تفکر به ریشه ی اصلی این حال خود پی ببرید. شاید دلیل این احساس افسردگی این باشد که شما فکر می کنید تنها مانده و به حال خود رها شده اید، اما شما کاملا در اشتباه هستید. کمی چشم هایتان را باز کنید و عقلتان را به کار بیندازید تا ببینید که اصلا تنها نیستید.

فال حافظ مخصوص متولدین آبان

تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر:خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

z1og_fefdjnd3y7qv

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما غرق در دنیای خیالات و افکارتان هستید و ارتباطتان را با دنیای اطرافتان تقریبا قطع کرده اید. رویاهای زیبایی که در سر دارید فرصت های بی شماری را در اختیار شما قرار می دهند و شاید فکر کنید که رسیدن به آنها برای شما کاری بسیار راحت خواهد بود. خیالت و رویاهای ما عامل محرکی هستند که ما را به سوی اهدافمان پیش می برند، اما فراموش نکنید که این تنها زمانی امکان پذیر است که ارتباط خودمان را با دنیای واقعی قطع نکنیم. شما به طور ذاتی یک ناجی هستید و دلتان می خواهد هر کاری که از دستتان برمی آید برای آنهایی که گرفتار سختی ها شده اند انجام دهید. امروز این کار را به موسسات خیریه سپرده و آنچه وسعتان می رسد را به آنها هدیه کنید.

فال حافظ مخصوص متولدین آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آن کسی را که بسیار دوست می داری چند صباحی از او جدا می شوی و کسی را برای درد دل نمی یابی اما ایمان به خداوند و صبر باعث می شود این جدایی را تحمل کنی. فکر نکن که دیگر آخر زمان شده باز هم نکته ها و اتفاقات بسیار خوبی پیش خواهد آمد که دل مرده ی تو را زنده می کند. به امید بخشش خداوند باش.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♑ فال روز متولدین دی

شما دارید در نگرش خود نسبت به زندگی و دنیای اطرافتان تغییراتی ایجاد می کنید، اما کمی طول خواهد کشید تا بپذیرید که دیگر هیچ چیز مانند گذشته نخواهد شد و باید شرایط جدیدتان را بپذیرید. سنتان هر چقدر هم که باشد، اکنون برای شما زمان رشد و بزرگ شدن است و دارید وارد مرحله ی دیگری از زندگیتان شده و به بلوغ می رسید. خوشبختانه پذیرفتن مسئولیت های جدیدی که به شما واگذار شده اند و یا خودتان آنها را به عهده گرفته اید به این معنا نیست که باید اهداف شخصیتان را قربانی کرده و برای همیشه کنار بگذارید. در واقع می توانگفت که بر عکس، فرصتی برایتان پیش آمده تا یاد بگیرید هم زمان به هر دو رسیدگی و توجه کنید.


فال حافظ مخصوص متولدین دی

حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست

از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست

تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.

z1og_fefdjnd3y7qv

♒ فال متولدین بهمن

امروز گرفتن تصمیم نهاییتان در رابطه با یک موضوع مهم، به این معناست که شما به نقطه عطف مهمی در زندگی خود دست یافته اید. سخت ترین قسمت این تصمیم گیری خداحافظی با روش ها، نظرات و اعتقادات قدیمیتان است. شاید گذشته خیلی راحت و اطمینان بخش به نظر برسد، به ویژه وقتی ناشناخته ها در راه هستند، اما با قدرت و عزم و اراده خواهید توانست آن را همراه با موفقیت پشت سر بگذارید. خواه چالشی که پیش رو دارید در ارتباط با زندگی شخصی و خواه مربوط به زندگی حرفه ایتان باشد، فراموش نکنید که در راه رویارویی با آن، دیگر اهداف شخصیتان که برایتان بسیار هم پر اهمیت هستند را فراموش و یا قربانی نکنید.
فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

کنون که بر کف گل جام باده صاف است***به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است

بخواه دفتر اشعار و راه صحرا گیر***چه وقت مدرسه و بحث کشف کشاف است

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

z1og_fefdjnd3y7qv

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شما برای خودتان اهدافی تعیین کرده اید که حتی دوستانتان نیز شما را به خاطر انها سرزنش می کنند و نگران این هستند که مبادا شکست بخورید. اجازه ندهید این انرژی منفی مانع پیشرفتتان بشود و روی نقشه هایتان تمرکز کنید. امروز شک و تردید شما را در خود فرا گرفته است. تصمیماتی که این اواخر در رابطه با روابط عاطفی خود گرفته اید ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و نمی دانید این انتخاب هایتان تا چه حد درست بوده اند. بهتر بگوییم، این وضعیت باعث دلسردی شما نسبت به آینده ی این رابطه شده است. شما باید سعی کنید نگرانی ها و تردیدهایتان را کنار گذاشته و تمام قدرت و اراده خود را به کار بگیرید تا با نگاهی واقع نگرانه با مشکلاتتان روبرو شوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر:رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه ی آنها را خنثی می کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بد. به جای غرور وقار داشته باش.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار