مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: طرح ایجاد کارگاه‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال مناسب با حقوق معین بر اساس دستور العمل سازمان زندان‌های کشور ایجاد می شود.
کد خبر: ۸۰۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 27 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیگلری مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: طرح ایجاد کارگاه‌های مختلف فنی و حرفه‌ای و ایجاد اشتغال مناسب با حقوق معین بر اساس دستور العمل سازمان زندان‌های کشور ایجاد می شود.

منصور بیگلری ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در خصوص اشتغال زندانیان نسوان به نقش سازمان‌های حمایتی از جمله انجمن‌های حمایت از زندانیان ومراقبت‌های بعد از خروج پرداخت و گفت: فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان، نمونه‌ای از اقدامات انجام شده در این خصوص است.

او همچنین با اشاره به آموزش‌های فنی وحرفه‌ای وایجاد تفاهم نامه با اداره کل فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه در این خصوص ارائه آموزش‌های مهارتی را مهمترین زمینه باز اجتماعی کردن زندانیان دانست.

فرماندار کرمانشاه نیز در سخنانی برتوجه هرچه بیشتر به اشتغال زنان زندانی، یکی از عوامل موثر در تغییر سبک زندگی زندانیان نسوان را اشتغال مولد آنان دانست.

رنجبر همچنین با ابراز رضایت از اقدامات انجام گرفته در اداره کل زندان‌های کرمانشاه در خصوص اشتغال و مراقبت پس از خروج زندانیان بالاخص زنان از مدیر وکارکنان آن مجموعه تقدیر وقدردانی بعمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار