محمد زهرایی :
به گزارش تابناک سمنان: محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی از اجرای طرح بزرگ خدمت‌رسانی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه و زودبازده در کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 28 December 2019

نتیجه تصویری برای محمد زهرایی سمنان

رئیس سازمان بسیج سازندگی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی بسیج سازندگی سمنان ضمن بیان اینکه طرح بزرگ خدمت‌رسانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در سراسر کشور است، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح بهره‌برداری از ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه و زودبازده با کمک نهادهای حاکمیتی و دستگاه‌های اجرایی کشور در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌ها و پروژه‌های باقی‌مانده در مرحله انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و دریافت موافقت‌نامه قرار دارند، خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی، عمران و آبادانی و آب‌رسانی مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در راستای اجرای این طرح در دست اقدام قرار دارد.

محمد زهرایی بابیان اینکه این طرح از بهمن‌ماه سال گذشته آغازشده است، افزود: تاکنون ۱۷ هزار طرح جهادی در استان‌های کردستان، خراسان جنوبی و همدان به بهره‌برداری رسیده است و طبق برنامه‌ریزی‌های این سازمان تا پایان امسال ۱۰ هزار طرح جهادی دیگر تکمیل و افتتاح می‌شود.

زهرایی بابیان اینکه ۱۲ هزار و ۸۰۰ گروه جهادی از ۲۲ قشر جغرافیا محور با مدت‌زمان سه تا پنج سال در کشور فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: ۱۳ هزار گروه جهادی خدمت رسان محله محور نیز برای رفع مشکلات مردم بسیج شده‌اند و در این راستا با برنامه‌ریزی دقیق در حال خدمت‌رسانی هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه از تشکیل مجمع ملی مرکزی جهادگران در سال گذشته خبر داد و گفت: اواخر بهمن‌ماه سال جاری دومین جلسه مجمع برگزار می‌شود و با انتخابات جدید، رئیس مجمع عالی کشور در حوزه جهادی انتخاب می‌شود.

وی در ادامه بابیان اینکه سومین جشنواره ملی جهادگران از دیگر برنامه‌های مهمی است که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشنواره با محوریت محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی اجتماعی و رسانه برگزار می‌شود و تاکنون یک هزار و ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده که آثار در حال داوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار