مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام؛
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: ۱۱ هزار و ۵۳ پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل زده تاکنون به بانک‌های عامل این استان جهت دریافت تسهیلات ارجاع شده است.
کد خبر: ۸۰۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ 28 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب الله محبی  اظهار داشت: از این تعداد پرونده واحدهای معرفی شده به بانک های عامل استان یک هزار و ۹۱۷ واحد احداثی، هفت هزار و ۳۵۲ واحد تعمیری و یک هزار و ۷۸۴ واحد نیز مربوط به واحدهای معیشتی بوده است.

وی از عقد قرارداد هفت هزار و ۸۵۹ مورد از واحدهای سیل زده به بانک‌های عامل ایلام خبر داد و افزود: با توجه به تاکید مدیریت ارشد استان بر شتاب و همکاری همه جانبه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به سیل زدگان عملکرد پرداخت تسهیلات روند رو به رشد گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای سیل زده احداثی و تعمیری یادآور شد: تاکنون یک هزار و ۸۱۱ مورد آواربرداری، یک هزار و ۶۰۸ مورد پی کنی ساختمان، یک هزار و ۴۱۷ مورد آرماتور بندی و یک هزار و ۶ مورد دیوار چینی نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

به گفته محبی کار اجرایی ۶۷۶ واحد به مرحله سقف و ۵۰۶ واحد مسکونی سیل زده نیز پایان یافته است.

وی با بیان اینکه کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر از روند بازسازی مناطق سیل زده بازید و سرکشی می‌کنند، گفت: کیفیت ساخت منازل روستایی همواره مورد تاکید بنیاد مسکن بوده و به هیچ وجه اجازه داده نمی‌شود مصالح کم دوام و نامرغوب در ساخت و ساز منازل روستایی استفاده شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار